درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 04:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12384صفحه نخست » یکشنبه، 12 مرداد 1399 - 07:52
تقویم روز ارتباطات/ رسانه ای نوین به نام «ویکیلیکس»
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سوم آگوست 2007 و هشت ماه پس از ایجاد «ویکیلیکس Wikileaks» در اینترنت، انجمن جهانی روزنامه نگاران آن را «نیو میدیا = رسانه نو» اع
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سوم آگوست 2007 و هشت ماه پس از ایجاد «ویکیلیکس Wikileaks» در اینترنت، انجمن جهانی روزنامه نگاران آن را «نیو میدیا = رسانه نو» اعلام و ردیف تازه ای در فهرست رسانه ها برایش بازکرد. بنیادگذاران این رسانه که کار خودرا افشاکردن فساد مالی، اداری و سیاسی در سطح جهان با یافتن اسناد و قراردادن در اینترنت با هدف روشن ساختن مردم و اصلاح وضعیت از این طریق اعلام کرده اند بیشترین مخاطبان را به دست آورده اند.


 ویکیلیکس که تاکنون کارهای خلاف اخلاق بسیاری از مقامات، کمپانیها و سیاسیون را افشاکرده شهرت خودرا از زمان افشای فساد دولتی در کنیا به دست آورده است. این سازمان توسط چندین روزنامه نگار و تکنولوژیست از اروپا، استرالیا، چین، آمریکا و آفریقای جنوبی تاسیس شده و دارای یک شورای 9 نفری است.

مدیر آن یک استرالیایی 39 ساله به نام «جولیان پال اسانژ Julian Paul Assaunge» است که در دوران دانشجویی یک هکر (فردی که می تواند رموز ارتباطات اینترنتی را بازکند) بود و در کار سافت ور و پروگرام نبوغ دارد. هزینه این سازمان تنها 250 هزار دلار در سال است و فقط 5 کارمند دستمزد بگیر دارد و طوری ساخته شده است که هرکس می تواند افشاگری خودرا در آن قرار دهد.

آخرین کار پر سر و صدای این رسانه نو قراردادن 91 هزار سند جنگ افغانستان در دسترس همگان بوده است که کشتار غیر نظامیان را نیز به دست می دهد. همین رسانه بود که فیلم تیراندازی هلی کوپتر آمریکایی در بغداد به شماری از مردم عادی بدون اسلحه و کشتن 12 تن از آنان ازجمله دو خبرنگار محلی رویترز را در دسترس همگان قرارداد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد