درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 24 خرداد 1403 - 09:59   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هنر حل چالش‌های دشوار به عنوان یک کارآفرین
  5 چالشی که هر مشتاق بازاریابی باید برای آن آماده باشد
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد
  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12384صفحه نخست » یکشنبه، 12 مرداد 1399 - 11:46
تقویم روز ارتباطات/ رسانه ای نوین به نام «ویکیلیکس»
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سوم آگوست 2007 و هشت ماه پس از ایجاد «ویکیلیکس Wikileaks» در اینترنت، انجمن جهانی روزنامه نگاران آن را «نیو میدیا = رسانه نو» اع
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سوم آگوست 2007 و هشت ماه پس از ایجاد «ویکیلیکس Wikileaks» در اینترنت، انجمن جهانی روزنامه نگاران آن را «نیو میدیا = رسانه نو» اعلام و ردیف تازه ای در فهرست رسانه ها برایش بازکرد. بنیادگذاران این رسانه که کار خودرا افشاکردن فساد مالی، اداری و سیاسی در سطح جهان با یافتن اسناد و قراردادن در اینترنت با هدف روشن ساختن مردم و اصلاح وضعیت از این طریق اعلام کرده اند بیشترین مخاطبان را به دست آورده اند.


 ویکیلیکس که تاکنون کارهای خلاف اخلاق بسیاری از مقامات، کمپانیها و سیاسیون را افشاکرده شهرت خودرا از زمان افشای فساد دولتی در کنیا به دست آورده است. این سازمان توسط چندین روزنامه نگار و تکنولوژیست از اروپا، استرالیا، چین، آمریکا و آفریقای جنوبی تاسیس شده و دارای یک شورای 9 نفری است.

مدیر آن یک استرالیایی 39 ساله به نام «جولیان پال اسانژ Julian Paul Assaunge» است که در دوران دانشجویی یک هکر (فردی که می تواند رموز ارتباطات اینترنتی را بازکند) بود و در کار سافت ور و پروگرام نبوغ دارد. هزینه این سازمان تنها 250 هزار دلار در سال است و فقط 5 کارمند دستمزد بگیر دارد و طوری ساخته شده است که هرکس می تواند افشاگری خودرا در آن قرار دهد.

آخرین کار پر سر و صدای این رسانه نو قراردادن 91 هزار سند جنگ افغانستان در دسترس همگان بوده است که کشتار غیر نظامیان را نیز به دست می دهد. همین رسانه بود که فیلم تیراندازی هلی کوپتر آمریکایی در بغداد به شماری از مردم عادی بدون اسلحه و کشتن 12 تن از آنان ازجمله دو خبرنگار محلی رویترز را در دسترس همگان قرارداد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد


  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد


  5 چالشی که هر مشتاق بازاریابی باید برای آن آماده باشد


  هنر حل چالش‌های دشوار به عنوان یک کارآفرین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد