درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 23:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1238صفحه نخست » جهان روابط عمومیچهارشنبه، 9 خرداد 1397 - 08:46
اختصاصی/ مهمانی های افطار نباید تبدیل به مهمانی های روابط عمومی شوند
ماه رمضان که ماه صبر و تحمل است به ما خوردن را می آموزد و اینکه چگونه تعادل را رعایت کنیم. اسلام همچنین به ما می آموزد که چگونه در زندگی روزانه مان متعادل باشیم اما این روزها مردم این احکام را فراموش کرده اند. مردم مراسم و مهمانی های افطار را از یک وظیفه دینی تبدیل به مهمانی های روابط عمومی کرده اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)- ماه رمضان که ماه صبر و تحمل است به ما خوردن را می آموزد و اینکه چگونه تعادل را رعایت کنیم. اسلام همچنین به ما می آموزد که چگونه در زندگی روزانه مان متعادل باشیم اما این روزها مردم این احکام را فراموش کرده اند. مردم مراسم و مهمانی های افطار را از یک وظیفه دینی تبدیل به مهمانی های روابط عمومی کرده اند.

 

 در این ماه ایثاروفداکاری؛ ما به نیازمندان و مردم فقیر کمک می کنیم تا بدین ترتیب رحمت خداوند متعال را کسب کنیم. سازمان ها، شرکت ها،بانک ها و صاحبان مشاغل گوناگون و مردمان متمول مهمانی های مفصل افطار را برای مردم ثروتمند برگزار می کنند و در همان حال درذهن شان می دانند که با این کاراز رحمت خدا دور می شوند زیرا که خداوند در این ماه مبارک به همه کمک می کند حتی اگر کار بسیار کوچکی انجام بدهند. ولی بسیار تاسف آور است که آنها به جای آن که به یکی از فرائض دینی شان عمل کنند؛ مقادیر هنگفتی پول را صرف برگزار کردن مراسم افطارهای پرتجملی می کنند تا روابط عمومی شان را توسعه دهند

 

هزاران نفر مردم فقیر در حومه شهر و مناطق محروم کشور زندگی می کنند که برای بدست آوردن لقمه ای نان برای فرزندان شان زندگی شان را ریسک می کنند ولی  در سوی دیگر ما می بینیم که کسانی که مهمانی های افطار می دهند تمام پول شان را به اسم کمک به این مردمان فقیر صرف می کنند درحالی که این مهمانی ها تنها به بهبود روابط عمومی خودشان کمک می کند.

 

اسراف غذا در این مهمانی ها به رویه ای معمول دربهترین هتل های کشورمان تبدیل شده است. دست کم پنجاه درصد غذاهایی که در هر روز سرو می شود از بین می رود و در نهایت آنها را به دور می ریزند و حرام می شود. اگر غذاهای مازاد این مهمانی های افطار را نگه دارند و بعد در میان کسانی که به دنبال لقمه ای نان در تلی از زباله می گردند تقسیم کنند؛ این کار نه تنها نیاز غذایی آن دسته از مردم فقیر را برطرف می کند بلکه به اجرای صحیح مهمانی های افطار و روحی که رمضان باید داشته باشد نیز کمک می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد