درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 00:39   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1238صفحه نخست » جهان روابط عمومیچهارشنبه، 9 خرداد 1397 - 09:22
اختصاصی/ مهمانی های افطار نباید تبدیل به مهمانی های روابط عمومی شوند
ماه رمضان که ماه صبر و تحمل است به ما خوردن را می آموزد و اینکه چگونه تعادل را رعایت کنیم. اسلام همچنین به ما می آموزد که چگونه در زندگی روزانه مان متعادل باشیم اما این روزها مردم این احکام را فراموش کرده اند. مردم مراسم و مهمانی های افطار را از یک وظیفه دینی تبدیل به مهمانی های روابط عمومی کرده اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)- ماه رمضان که ماه صبر و تحمل است به ما خوردن را می آموزد و اینکه چگونه تعادل را رعایت کنیم. اسلام همچنین به ما می آموزد که چگونه در زندگی روزانه مان متعادل باشیم اما این روزها مردم این احکام را فراموش کرده اند. مردم مراسم و مهمانی های افطار را از یک وظیفه دینی تبدیل به مهمانی های روابط عمومی کرده اند.

 

 در این ماه ایثاروفداکاری؛ ما به نیازمندان و مردم فقیر کمک می کنیم تا بدین ترتیب رحمت خداوند متعال را کسب کنیم. سازمان ها، شرکت ها،بانک ها و صاحبان مشاغل گوناگون و مردمان متمول مهمانی های مفصل افطار را برای مردم ثروتمند برگزار می کنند و در همان حال درذهن شان می دانند که با این کاراز رحمت خدا دور می شوند زیرا که خداوند در این ماه مبارک به همه کمک می کند حتی اگر کار بسیار کوچکی انجام بدهند. ولی بسیار تاسف آور است که آنها به جای آن که به یکی از فرائض دینی شان عمل کنند؛ مقادیر هنگفتی پول را صرف برگزار کردن مراسم افطارهای پرتجملی می کنند تا روابط عمومی شان را توسعه دهند

 

هزاران نفر مردم فقیر در حومه شهر و مناطق محروم کشور زندگی می کنند که برای بدست آوردن لقمه ای نان برای فرزندان شان زندگی شان را ریسک می کنند ولی  در سوی دیگر ما می بینیم که کسانی که مهمانی های افطار می دهند تمام پول شان را به اسم کمک به این مردمان فقیر صرف می کنند درحالی که این مهمانی ها تنها به بهبود روابط عمومی خودشان کمک می کند.

 

اسراف غذا در این مهمانی ها به رویه ای معمول دربهترین هتل های کشورمان تبدیل شده است. دست کم پنجاه درصد غذاهایی که در هر روز سرو می شود از بین می رود و در نهایت آنها را به دور می ریزند و حرام می شود. اگر غذاهای مازاد این مهمانی های افطار را نگه دارند و بعد در میان کسانی که به دنبال لقمه ای نان در تلی از زباله می گردند تقسیم کنند؛ این کار نه تنها نیاز غذایی آن دسته از مردم فقیر را برطرف می کند بلکه به اجرای صحیح مهمانی های افطار و روحی که رمضان باید داشته باشد نیز کمک می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد