درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 11:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12340صفحه نخست » چهارشنبه، 13 مرداد 1400 - 04:48
دستور العمل ناپلئون در رسیدگی به نامه ها و شکایات مردم
ناپلئون بناپارت کنسول اول فرانسه (رئیس قوه مجریه) دوم آگوست 1802 و دو سال پیش از امپراتور شدنش دستور اکید داد که مقامات ارشد فرانسوی به نامه های مردم ظرف سه روز پس از وصول، پاسخ کتبی دهند
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-   ناپلئون بناپارت کنسول اول فرانسه (رئیس قوه مجریه) دوم آگوست 1802 و دو سال پیش از امپراتور شدنش دستور اکید داد که مقامات ارشد فرانسوی به نامه های مردم ظرف سه روز پس از وصول، پاسخ کتبی دهند و شنبه هارا برای ملاقات با متقاضیان، صرفنظر از این که چه کسانی باشند اختصاص دهند. ناپلئون به مقامات فرانسوی هشدار داده بود که اگر نامه ها نخوانند و به درد دلها نرسند باید منتظر انقلابی دیگر باشند. همزمان، ناپلئون از مردم نیز درخواست کرد که در صورت مشاهده نقض آن دستور به دفتر او اطلاع دهند تا شخصا رسیدگی کند.


      13 قرن پیش از ناپلئون که خود را سرباز انقلاب فرانسه می خواند، در ایران خسروانوشیروان دست به چنین کاری زده بود که از «تاریخ»، نه افراد، لقب «دادگر» گرفته است. پارلمان انگلستان پیش از ناپلئون کمیسیون عرایض در جوار خود خلق کرد که الگوی همه پارلمانها شده است، ازجمله مجلس شورای اسلامی که کمیسیون اصل 90 دارد. پیشرفته بودن کشورها تنها به خاطر دانش و صنعت آنها نیست، رسیدگی به درد دلها است؛ پیش از آن که «فریاد» شوند. بی توجهی مقامات وقت مسکو به نامه های مردم از عوامل فروپاشی شوروی اعلام شده است.


     در برخی از کشورها کمتر از سه روز به نامه مردم ترتیب اثر می دهند. در این ممالک رسم نیست که صاحب نامه را برای ادای توضیح دعوت کنند؛ مدیری که نامه را دریافت می دارد برحسب اهمیت و فوریت نامه، معاون و یا یکی از زیردستان خود را به سراغ شاکی می فرستد. مسئله تا حل شدن دنبال می شود و برای حل آن، اگر لازم باشد ضابطه و قانون وضع می گردد.


     یکی از وظایف هر دفتر روابط عمومی یافتن شکایات از لابلای روزنامه ها و دادن به مقام مربوط و تعقیب آن تا حل مسئله است، و به همین لحاظ است که شمار ناراضیان از عملکرد ادارات کم می شود و به حد اقل می رسد. باوجود این، در سومین قرن صدور دستور حیاتی ناپلئون هنوز کشورهایی هستند که به مشکلات مردم که در جراید منعکس می شود و یا نامه های ارسالی آنان، آن طور که باید توجه نمی کنند که یک ضعف اداری بزرگ است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد