شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نظریه امروز ارتباط یک کتاب مهم، انتقادی و سودمند است که مروری گسترده و پردامنه بر کارهای نظریهای ارتباط اجتماعی و رسانههای همگانی معاصر دارد. این اثر با تنوعی چشمگیر از نظر رهیافتها و رویکردهای مطالعاتی، برای خواننده چشمانداز وسیعی نسبت به ارتباط اجتماعی و رسانههای همگانی در جامعه فراهم میکند و با معرفی باریکولاژ پژوهشی و نظریهای دهههای پایانی هزاره دوم که اکنون در آغازههای هزاره سوم نیز درحال استفاده و توسعه هستند، برونرفت از چارچوبهای پیشتر فراگیر و کلگرا و بازپیبندی قالبهای نظریهای قدیم و جدید را برپایه محتملالوقوعی، منافع عمومی، اقناع و میانجیگری پیشنهاد میکند.
این کتاب همچنین پرسشهای کلیدی دانشهای اجتماعی و انسانی را نسبت به ارتباط و اطلاعات و به ویژه در رشته ارتباطات بازخوانی و بازنگری میکند و به آنها پاسخهای انتقادی میدهد. گسترش مطالعه ارتباطات به دیگر شاخههای علوم اجتماعی، فلسفه، سایبرنتیک، انسانشناسی، قومنگاری، مطالعات فرهنگی و روانشناسی اجتماعی، نشانهشناسی و... توسعه دامنه ادبیات موجود نظریهای و پژوهشی ارتباطات را بازشناسی کرده و جهتگیریها، مبناها و محدودههای مفهومی و افقهای مطالعاتی نوینی را پیش روی ما میگذارد.
برپایه حضور صاحبنظران طراز اول شرکتکننده در تدوین این کتاب، میتوان ادعا کرد که بدون مطالعه این کتاب و مقالات متنوعش شناخت وتفسیر ما از دانش اجتماعی و علوم ارتباطات اجتماعی کامل نخواهد بود.
ترجمه روان این کتاب توسط آقای دکتر اسماعیل قدیمی، آن را به اثری کاملاً کاربردی برای همه پژوهشگران و دانشجویان رشته ارتباطات و حتی علاقهمندان این حوزه تبدیل کرده است.
علاقمندان به این کتاب می توانند با مراجعه به سایت prshop.ir و یا تماس تلفنی با شماره 88913364 نسبت به تهیه آن اقدام نمایند.
عنوان کتاب: نظریه امروز ارتباط
مترجم: دکتر اسماعیل قدیمی
تعداد صفحات: 352 صفحه
تیراژ: 1000 نسخه
نوبت چاپ: اول، بهار 1393
قیمت: 180.000 ریال
منبع: prshop
|