درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 21:54   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12199صفحه نخست » ادامه مطلب یکپنجشنبه، 2 مرداد 1393 - 17:40
وضعیت روزنامه ها پس از هر انتخابات
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در جولای 2005 برای بحث درباره وضعیت روزنامه ها در هر کشور، پس از هر انتخابات عمومی یک میز گرد مرکب از اصحاب این حرفه در باشگاه مطبوعات واشنگتن تشکیل شده بود
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  در جولای 2005 برای بحث درباره وضعیت روزنامه ها در هر کشور، پس از هر انتخابات عمومی یک میز گرد مرکب از اصحاب این حرفه در باشگاه مطبوعات واشنگتن تشکیل شده بود که مذاکرات آن از شبکه های تلویزیونی پخش شد. شرکت کنندگان در این میز گرد وضعیت روزنامه ها پس از چند انتخابات را که در سالهای اخیر برگزار شده بود به استناد آمار و ارقام بررسی کردند و به این نتیجه رسیدند که پس از هر انتخابات بزرگ، روزنامه هایی که در طول مبارزات انتخاباتی بی طرفی خود را حفظ کرده بودند دچار نوسان نشدند، ولی روزنامه هایی خود را به مخاطبان، نشریه ای بی طرف و مستقل معرفی کرده ولی در جریان مبارزات، از یک نامزد و یا نامزدهای یک گروه و دسته جانبداری کرده بودند و این دسته پیروز نشده بود دچار افت تیراژ و در نتیجه کاهش درآمد و از دست دادن نویسندگان معروف و باتجربه شدند. پس از هر انتخابات، روزنامه های رسمی (ارگان و ناشر افکار) حزب و یا احزاب بازنده فعالیت شدیدتر خواهند کرد تا شکست را جبران کنند و بنابراین، به ندرت دچار افت شده اند.
    شرکت کنندگان در میز گرد به سردبیران روزنامه هایی که شهرت به بی طرفی و حرفه ای بودن تمام عیار دارند توصیه کردند که در جریان مبارزات انتخاباتی بی طرفی همه جانبه خود را در انتشار مطالب حفظ کنند تا پس از انتخابات و اعلام نتایج دچار افت نشوند که در عصر اینترنت و دسترسی آسان مردم به منابع دست اول اخبار و نظرات، جبران آن بسیار دشوار خواهد بود.

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد