درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 23:41   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12185صفحه نخست » چهارشنبه، 1 مرداد 1393 - 14:43
تدوین آیین نامه جدید برای تعیین تکلیف سایت‌های اجتماعی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تدوین آیین نامه جدید برای کمیته تعیین مصادیق مجرمانه خبر داد و گفت: با تصویب نهایی این آیین نامه فیلتر یا رفع فیلتر هر صفحه و سایتی با نظر اکثریت اعضای این کمیته انجام می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تدوین آیین نامه جدید برای کمیته تعیین مصادیق مجرمانه خبر داد و گفت: با تصویب نهایی این آیین نامه فیلتر یا رفع فیلتر هر صفحه و سایتی با نظر اکثریت اعضای این کمیته انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، «علی جنتی» افزود: در گذشته مسوولیت رفع فیلتر و فیلتر کردن برخی سایت‌ها از اختیارات خاصی بود که به هیاتی پنج نفره سپرده شده بود که در این باره تجدید نظر شد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این که از این پس فیلتر یا رفع فیلتر هر نوع صفحه یا سایتی باید ضمن اخذ نظر 13 عضو یا اکثریت اعضای کمیته تعیین مصادیق مجرمانه انجام شود٬ افزود: با در نظر گرفتن نظر اکثریت اعضا برای فیلتر یا رفع آن احتمال وقوع اشتباه در تصمیم گیری‌ها به صفر می رسد.

جنتی با تاکید بر این که اخذ نظر 13 عضو کمیته تعیین مصادیق مجرمانه چارچوب مناسبی در راستای اتخاذ تصمیمات درست ایجاد می کند٬ تصریح کرد: هر چند که در بسیاری از مسایل اتفاق نظر بین اعضای این کمیته به ویژه در مسایل مربوط به امنیت ملی کشور٬ عفت عمومی و مسایل اخلاقی جامعه دیده می شود اما باز هم برخی از آرا متضاد وجود دارد.

وی با بیان این که درخواست یکی از اعضای کمیته تعیین مصادیق مجرمانه از این پس منجر به رفع یا فیلتر صفحه یا سایتی نخواهد شد٬ گفت: اگر اکثریت مطلق اعضای این کمیته رای به رفع یا فیلتر صفحه یا سایتی بدهند این رای اعمال خواهد شد٬ البته این طبق آیین نامه‌ای است که در حال تصویب است.

عضو دولت یازدهم با بیان این که شکی در برخورد با صفحه‌ها و سایت‌هایی که خلاف عفت عمومی جامعه باشندوجود ندارد٬ ادامه داد: به طور مثال برخی شبکه‌های ارتباطی و اجتماعی که به نوعی وابستگی به بیگانه ایجاد می‌کنند و نوعی جاسوسی به شمار می روند فیلتر آنها از مواردی است که مورد اتفاق نظر اعضای کمیته تعیین مصادیق مجرمانه قرار دارد.

جنتی تاکید کرد: بعید نیست برخی اختلاف سلیقه‌هایی در اعمال فیلتر یا رفع آن بین اعضای کمیته تعیین مصادیق مجرمانه در زمینه های شبکه های ارتباطی وجود داشته باشد؛ مانند وایبر٬ واتس آپ و شبکه‌های اجتماعی هم مانند فیس بوک و توئیتر و امثال اینها وجود داشته باشد.

وی با بیان این که حدود 5 میلیون نفر از مردم در کشور از شبکه‌های ارتباطی چون وایبر و واتس آپ استفاده می کنند٬ گفت: در مورد فیلتر یا رفع فیلتر شبکه‌ها که مورد اقبال میلیونی مردم قرار گرفته باید با احتیاط برخورد کرد و تصمیمات پخته‌تر و دقیق‌تری با حضور همه اعضای اصلی این کمیته گرفت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین درباره آخرین وضعیت بررسی تماس تصویری رایتل در شورای عالی فضای مجازی٬ اظهارداشت: این موضوع در حال بررسی است.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد