درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 18:54   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12128صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 30 تیر 1393 - 15:23
فرماندار بوکان: 85 درصد ادارات در بوکان فاقد روابط عمومی هستند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فرماندار بوکان روابط عمومی ها را حلقه ارتباطی مردم و مسئولان دانست و تاکید کرد: لازم است روابط ‌عمومی های دستگاه های اجرایی شهرستان بیش از پیش فعال شوند و در جهت ایجاد تعاملات دوسویه میان مردم و مسئولان بکوشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فرماندار بوکان روابط عمومی ها را حلقه ارتباطی مردم و مسئولان دانست و تاکید کرد: لازم است روابط ‌عمومی های دستگاه های اجرایی شهرستان بیش از پیش فعال شوند و در جهت ایجاد تعاملات دوسویه میان مردم و مسئولان بکوشند.
 
 به گزارش خبرنگار برنا از بوکان، دکتر جمال خسروی در جلسه شورای اداری شهرستان افزود: روابط عمومی‌ها به عنوان اصلی‌ترین حلقه اتصال و پیوند دو سویه سازمان‌ها و مخاطبان، مسئولیت مهمی را در شکل گیری تعاملات مؤثر مدیران با مجموعه های بیرونی و درون سازمانی برعهده دارند.
 
 وی ادامه داد: در دنیای امروز که به عصر ارتباطات مشهور است، تعامل و ارتباط یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار حیات اجتماعی سازمان های ارائه دهنده خدمات به شمار آمده که در این میان، روابط عمومی ها به عنوان قلب تپنده، چشم بینا، زبان گویا و گوش شنوای سازمان نقش کلیدی را ایفا می‌کنند.
 
 خسروی با اشاره به اینکه 85 درصد ادارات در بوکان فاقد روابط عمومی هستند نیز گفت: روابط عمومی چشم، گوش و زبان گویای هر سازمان است که با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه، موجب کاهش نارضایتی، افزایش شفافیت عملکرد دستگاه یا سازمان و همچنین افزایش رضایتمندی شهروندان می‌شود.
 
 فرماندار بوکان با اشاره به نکات ظریف و حکیمانه در نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری گفت: موضوع اساسی امروز، مسئله اقتصاد است و فرهنگ نیز فضای تنفسی است که ما خواسته یا ناخواسته تأثیر آن را در حوزه اقتصاد و فرهنگ می بینیم.
 
 خسروی ادامه داد: برای تحقق شعار مقام معظم رهبری در سال جاری دولت تدبیر و امید تلاش می کند تا با ارائه دیدگاه های علمی سعی کند اقتصاد و فرهنگ را با عزم ملی و مدیریت جهادی عملیاتی کند.
 
 امام جمعه بوکان نیز در این جلسه با اشاره به وقایع اخیر در کشور عراق گفت: تعدادی خدانشناس به نام دین در میان مسلمانان رخنه کرده و در دد بدنام کردن اسلام هستند که لازم است با هوشیاری و اتحاد مسلمانان این توطئه دفع شود.
 
 ماموستا عبدالرحمان خلیفه زاده افزود: این افراد با نام اسلام می خواهند ضمن ایجاد تفرقه در بین مردم اسلام را نیز در بین جهانیان بدنام کنند.
 
 وی با اشاره به ماه مبارک رمضان نیز اضافه کرد: ماه رمضان برای مسلمانان به مانند یک مدرسه است و همه ما باید در این مدرسه درس های خوبی آموخته و در طول سال آنها را بکار گیریم.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  هرگز کسی را آزار نده


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد