درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 22:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12118صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 30 تیر 1393 - 05:35
وایبر:
کاربرد جدید وایبر برای روابط عمومی ها
وایبر حالا در ایران کاربرد تازه‌ای پیدا کرده و روابط عمومی‌های فیلم‌های سینمایی و برنامه‌های تلویزیونی می‌کوشند تا از امکان این اپلیکیشن ارتباطی برای تبلیغ محصولات فرهنگی خود استفاده کنند.
  



شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پای وایبر به تبلیغات فیلم‌های سینمایی از بهار سال 1393 باز شد، زمانی که اکران فیلم‌ «دربست آزادی» به کارگردانی مهرشاد کارخانی آغاز شد.
نرم افزار وایبر به کاربران خود این امکان را می‌دهد که با استفاده از شماره تماس دوستان خود در دفترچه تلفن همراه گروه‌های گفت و گو راه بیندازد. این امکان باعث شده تا روابط عمومی‌های فیلم‌های سینمایی روی پرده، گروه‌های اطلاعی رسانی را برای فیلم‌های خود راه بیندازند.

پیش از این نیز با ورود شبکه‌های اجتماعی چون فیسبوک، توییتر و ... روابط عمومی‌ها و سازندگان فیلم‌های سینمایی، صفحه فیلم‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی راه اندازی می‌کردند و اخبار مربوط به فیلم‌ها را از طریق این شبکه‌ها به اشتراک می‌گذاشتند.

بیتا موسوی مسئول روابط عمومی و امور رسانه‌ای فیلم «دربست آزادی»، پس از تجربه راه اندازی گروه این فیلم در وایبر، برای فیلم‌های دیگری چون«برف» ساخته مهدی رحمانی، «رد کارپت» به کارگردانی رضا عطاران و «فرشته‌ها با هم می آیند» نخستین تجربه کارگردانی حامد محمدی گروه‌هایی را در وایبر راه اندازی کرد.

در این گروه‌ها که با حضور عوامل فیلم، خبرنگاران و هنرمندان و منتقدان شکل گرفته‌اند، هم اخبار مربوط به این فیلم‌ها منعکس می‌شود و هم تحلیل‌ها و نظرهای اهالی رسانه و منتقدان به اشتراک گذاشته می‌شود.

در بین برنامه‌های تلویزیونی، برنامه «ماه عسل» که تهیه کننده و مجری آن احسان علیخانی است، از این فضا بهره گرفته تا نقدهای منتقدان بر روی این برنامه و نظرات کارشناسی اهالی رسانه را جمع‌آوری کند.

راه اندازی گروه در وایبر اما محدود به تبلیغ فیلم‌ها نشده و طرح های سینمایی هم از این امکان برای معرفی خود بهره گرفته‌اند. طرح سینمایی «هنر و تجربه» که برای اکران فیلم‌های هنری و تجربی در دستور کار سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته، یکی از طرح‌هایی است که گروهی را در وایبر برای اطلاع رسانی در مورد این طرح راه اندازی کرده است. امیر حسین علم الهدی مسئول اجرای این طرح سینمایی است.

حالا به نظر می‌رسد گروه‌های وایبری که پیش از این برای ارتباط جمع‌های دوستانه و خانوادگی کاربرد داشت، در آینده کاربری بیشتر در زمینه معرفی محصولات فرهنگی و هنری مختلف پیدا کنند.


منبع: شفاف



 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد