درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 14:36   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12118صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 30 تیر 1393 - 06:11
وایبر:
کاربرد جدید وایبر برای روابط عمومی ها
وایبر حالا در ایران کاربرد تازه‌ای پیدا کرده و روابط عمومی‌های فیلم‌های سینمایی و برنامه‌های تلویزیونی می‌کوشند تا از امکان این اپلیکیشن ارتباطی برای تبلیغ محصولات فرهنگی خود استفاده کنند.
  



شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پای وایبر به تبلیغات فیلم‌های سینمایی از بهار سال 1393 باز شد، زمانی که اکران فیلم‌ «دربست آزادی» به کارگردانی مهرشاد کارخانی آغاز شد.
نرم افزار وایبر به کاربران خود این امکان را می‌دهد که با استفاده از شماره تماس دوستان خود در دفترچه تلفن همراه گروه‌های گفت و گو راه بیندازد. این امکان باعث شده تا روابط عمومی‌های فیلم‌های سینمایی روی پرده، گروه‌های اطلاعی رسانی را برای فیلم‌های خود راه بیندازند.

پیش از این نیز با ورود شبکه‌های اجتماعی چون فیسبوک، توییتر و ... روابط عمومی‌ها و سازندگان فیلم‌های سینمایی، صفحه فیلم‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی راه اندازی می‌کردند و اخبار مربوط به فیلم‌ها را از طریق این شبکه‌ها به اشتراک می‌گذاشتند.

بیتا موسوی مسئول روابط عمومی و امور رسانه‌ای فیلم «دربست آزادی»، پس از تجربه راه اندازی گروه این فیلم در وایبر، برای فیلم‌های دیگری چون«برف» ساخته مهدی رحمانی، «رد کارپت» به کارگردانی رضا عطاران و «فرشته‌ها با هم می آیند» نخستین تجربه کارگردانی حامد محمدی گروه‌هایی را در وایبر راه اندازی کرد.

در این گروه‌ها که با حضور عوامل فیلم، خبرنگاران و هنرمندان و منتقدان شکل گرفته‌اند، هم اخبار مربوط به این فیلم‌ها منعکس می‌شود و هم تحلیل‌ها و نظرهای اهالی رسانه و منتقدان به اشتراک گذاشته می‌شود.

در بین برنامه‌های تلویزیونی، برنامه «ماه عسل» که تهیه کننده و مجری آن احسان علیخانی است، از این فضا بهره گرفته تا نقدهای منتقدان بر روی این برنامه و نظرات کارشناسی اهالی رسانه را جمع‌آوری کند.

راه اندازی گروه در وایبر اما محدود به تبلیغ فیلم‌ها نشده و طرح های سینمایی هم از این امکان برای معرفی خود بهره گرفته‌اند. طرح سینمایی «هنر و تجربه» که برای اکران فیلم‌های هنری و تجربی در دستور کار سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته، یکی از طرح‌هایی است که گروهی را در وایبر برای اطلاع رسانی در مورد این طرح راه اندازی کرده است. امیر حسین علم الهدی مسئول اجرای این طرح سینمایی است.

حالا به نظر می‌رسد گروه‌های وایبری که پیش از این برای ارتباط جمع‌های دوستانه و خانوادگی کاربرد داشت، در آینده کاربری بیشتر در زمینه معرفی محصولات فرهنگی و هنری مختلف پیدا کنند.


منبع: شفاف



 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد