درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 11:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
  آنچه که هر مدیر عاملی باید درباره قانون جدید هوش مصنوعی بداند
  روایت‌های مستبدانه
  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟
  سواد داده: کلید اصلاح کسری اعتماد مدیران عامل
  کشورهایی که بیشترین استفاده از داده تلفن همراه را دارند
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12105صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 29 تیر 1393 - 06:04
سایت جدید روابط عمومی واحد شاهرود راه‌اندازی شد/حرکت به سمت روابط‌عمومی الکترونیک و پاسخگویی آنلاین
سایت جدید روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با هدف ارتباط بیشتر با مخاطبان و خبرنگاران راه‌اندازی شد.
  

سایت جدید روابط عمومی واحد شاهرود راه‌اندازی شد/حرکت به سمت روابط‌عمومی الکترونیک و پاسخگویی آنلاین

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اعلام این خبر گفت : با توجه به برنامه چشم‌انداز روابط عمومی دانشگاه در راستای نیل به سمت روابط عمومی الکترونیک و نیز ارتباط بهتر و با کیفیت‌تر با مخاطبان شامل استادان،کارکنان و دانشجویان و بخصوص خبرنگاران سایت جدید روابط عمومی این دانشگاه به آدرسhttp://pr.iau-shahrood.ac.ir راه اندازی شد.
سید امیر رضا حسینی‌نژاد با برشمردن خصوصیات این سایت گفت: پویایی بیشتر، محیط گرافیکی زیبا، در دسترس بودن تمامی آیکون‌های مورد نیاز مخاطبان، سرعت بالا و ... از جمله ویژگی‌های این سایت است.
وی افزود: بزودی سیستم پاسخگویی آنلاین نیز روی سایت اصلی و سایت روابط عمومی اضافه خواهد شد تا مسئولان دانشگاه موظف شوند در ساعاتی مشخص که از قبل اعلام خواهد شد به شکل آنلاین پاسخگوی مخاطبان باشند علاوه بر اینکه اکنون پاسخ تمام مسائل مطرح شده در سایت همه روزه از طریق تماس با مخاطبانی که مشخصات خود را ذکر کرده‌اند، انجام می‌گیرد.
حسینی‌نژاد خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون صدها مورد پاسخ مخاطبان به صورت تلفنی و از طریق سایت داده شده است و با راه‌اندازی درگاه جدید آنلاین این روند گسترش خواهد یافت علاوه بر اینکه اکنون پیام‌های مخاطبان از طریق پاسخگوی تلفنی ضبط و به حوزه‌های مختلف دانشگاه ارسال می‌شود.
مدیر روابط عمومی واحد دانشگاهی شاهرود دسته‌بندی پیام‌ها را از دیگر خصوصیات سایت جدید برشمرد و گفت: اکنون با توجه به امکانات سایت می‌توانیم هر پیامی را برای قشر خاصی بفرستیم و اصولا پیام‌ها خصوصی‌سازی شود.
وی خاطرنشان کرد: در آینده امکانات بیشتری به سایت دانشگاه و همچنین روابط عمومی افزوده خواهد شد.


منبع: آنا




 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد


  کشورهایی که بیشترین استفاده از داده تلفن همراه را دارند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد