درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 00:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12063صفحه نخست » جهان روابط عمومیجمعه، 27 تیر 1393 - 02:38
حادثه اوکراین دومین حادثه پس از مفقود شدن هواپیمایی B777 مالزی در سال جاری
فاجعه ای دیگر برای روابط عمومی خطوط هواپیمایی مالزی
پرواز MH370 که هنوز پیدا نشده است، فاجعه ای برای روابط عمومی خطوط هواپیمایی مالزی به شمار می رود و مالزی به دلیل انتقادات شدید اعضای خانواده بازماندگان سانحه در این شرایط قرار گرفته است. اعضای خانواده اذعان کردند که مقامات خطوط هواپیمایی هیچ اطاعاتی را درباره چگونگی مفقود شدن این هواپیما نمی دهند. به گزارش سی ان ان، در ماه های اخیر بی اعتمادی نسبت به خطوط هواپیمایی و دولت مالزی شدت گرفته است.
  

 

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) - اکنون 131 روز از روزی که هواپیمای مسافربری بوئینگ 77 مالزی گم شد می گذرد. این حادثه یکی دیگر از تقلاهای روابط عمومی بود که ضربه شدید مالی را برای ناپدید شدن مرموز پرواز MH370 مالزی به همراه داشت. اواخر پنجشنبه گذشته، پرواز MH17 با 280 مسافر و 15 خدمه از آمستردام هلند به سوی کوالالامپور حرکت کرد که...


به گزارش گروه ترجمه شارا، خطوط هواپیمایی مالزی تایید کرده است که کنترل ترافیک هوایی اوکراین تماس خود را با پرواز 1415GMT در ساعت 10:15 عصر به وقت مالزی از دست داده است و آخرین بار بر فراز آسمان اوکراین دیده شده حدودا در فاصله 50 کیلومتری مرز پرتنش اوکراین و روسیه بوده است.


آخرین حادثه نیز که داستان گم شدن پروازها را پر رمز و راز تر کرده است گم شدن پرواز MH370 بود که در 8 مارس در مسیر کوالالامپور به پکن با 239 مسافر و خدمه از بین رفتند.


اولین واقعه زمانی اتفاق افتاد که خطوط هواپیمایی مالزی گزارش های بهتری از بارگزاری ها می دادند و این مساله باعث شد که چهره این شرکت به شدت لکه دار شود. وال استریت ژورنال گزارش می دهد: این ماه، سهامداران اصلی حاملان پرچم تجدید ساختار عملیات و مصرف خصوصی آن را در دستور کار خود قرار دادند.


بر اساس گزارش سی ان ان، ژورنال از واژه «پیچش» و «احیا» برای توصیف استراتژی خود استفاده کرده است.

 

 


 

پرواز MH370 که هنوز پیدا نشده است، فاجعه ای برای روابط عمومی خطوط هواپیمایی مالزی به شمار می رود و مالزی به دلیل انتقادات شدید اعضای خانواده بازماندگان سانحه در این شرایط قرار گرفته است.
اعضای خانواده اذعان کردند که مقامات خطوط هواپیمایی هیچ اطاعاتی را درباره چگونگی مفقود شدن این هواپیما نمی دهند. به گزارش سی ان ان، در ماه های اخیر بی اعتمادی نسبت به خطوط هواپیمایی و دولت مالزی شدت گرفته است.


این شرکت هواپیمایی هنوز هم در برابر خود پرونده های حقوقی دارد که اعضای خانواده مسافران می توانند میلیون ها دلار را از آنها دریافت کنند.
سی ان ان گزارش می دهد که بوئینگ دو موتوره 777، با نام مستعار ورلدلاینر، دارای ایمنی بسیار عالی و یکی از پیچیده ترین خطوط هوایی است که قابلیت جابجایی 300 الی 450 مسافر را با برد حدود 5700 مایل داراست.


منبع: http://en.actu.net/p/ukraine-incident-is-second-lost-b777-for-mas-this-year
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد