درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 13:48   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12027صفحه نخست » یکشنبه، 24 تیر 1397 - 04:52
تقویم روز ارتباطات/ آغاز کار تلویزیون های ماهواره ای
پنج سال پس از پرتاب «تلستار (تلستار ـ 1)» ـ نخستین ماهواره مخابراتی به فضا در دهم جولای 1962 و پخش سمبولیک برنامه سه ساعته «دنیای ما» برای مخاطبان 19 کشور در 25 ژوئن 1967، از 15 جولای این سال و از طریق رله ماهواره ای کار پخش جهانی برنامه های عادی
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پنج سال پس از پرتاب «تلستار (تلستار ـ 1)» ـ نخستین ماهواره مخابراتی به فضا در دهم جولای 1962 و پخش سمبولیک برنامه سه ساعته «دنیای ما» برای مخاطبان 19 کشور در 25 ژوئن 1967، از 15 جولای این سال و از طریق رله ماهواره ای کار پخش جهانی برنامه های عادی شبکه های تلویزیونی آغاز و روزمره شده است. روسها از اپریل 1965 این پخش ماهواره ای را شروع کرده بودند. در برنامه افتتاحیه دهم جولای 1967، پابلو پیکاسو صورتگر معروف، ماریا کالاس خواننده اپرا و جمعی دیگر از هنرمندان شرکت کرده بودند و این برنامه 400 میلیون مخاطب داشت. تلستار ـ 1 متعلق به چند کمپانی مخابراتی آمریکا و بنیادهای دولتی مربوط در انگلستان و فرانسه بود.


    با قرارگرفتن ماهواره های مخابراتی در مدار زمین، امواج هرفرستنده تلویزیونی که از نوع موج بلند است و قبلا (پنج دهه پیش) منحصر به پوشش منطقه ای مسطح و محدود از سطح کره زمین بود، می تواند از طریق آنها (رله کردن) و همانند رادیوهای موج کوتاه به سراسر جهان برسد. به این ترتیب از دهه هفتم قرن 20 برنامه های تلویزیونی نیز جهانی شده اند که از همان آغاز کار مانند هر رسانه دیگر وسیله جنگ سرد و تبلیغات سیاسی ـ اقتصادی دولتها و ابزار تلقین قرارگرفته اند.

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد