درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 02:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12015صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 24 تیر 1393 - 08:43
فرماندار بندرگز خبر داد
تجلیل از روابط عمومی ‎های برتر بندرگز
فرماندار شهرستان بندرگز از تجلیل روابط عمومی ‎های برتر ادارات و نهادهای اداری منطقه در جلسه شورای اداری شهرستان خبر داد.
  

تجلیل از روابط عمومی ‎های برتر بندرگز

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- علی اصغر میرزایی صبح امروز در جمع تعدادی از مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان بندرگز اظهار داشت: این حق طبیعی مردم است که آگاهی داشته باشند و بر این اساس باید با صداقت و درستی به آنها اطلاع ‎رسانی کنیم.
وی تاکید کرد: اطلاع رسانی صادقانه باید محور برنامه رسانه ها، روابط عمومی ‎ها و خبرنگاران قرار گیرد و نباید از مدار صداقت و درستی خارج شد.

لزوم ارتباط مناسب روابط عمومی ‎ها با جامعه
میرزایی اضافه کرد: روابط عمومی‎ها باید با شفافیت و صداقت نسبت به انتقال اخبار و گزارش‎ها از عملکرد دستگاه ‎های اجرایی برای اقناع و تنویر افکار عمومی اقدام کنند.
وی تصریح کرد: این بخش مهم به عنوان بخش زنده و پویای سازمان، باید مسائل مختلف حوزه کاری را به ‎خوبی رصد و برای سازمان در این حوزه ‎ها برنامه ترسیم کنند.
نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز با تاکید بر لزوم ارتباط مناسب روابط عمومی ‎ها با جامعه ادامه داد: روابط عمومی‎ مغز متفکر سازمان و رسانه‎ای قوی برای ارتباط با مردم محسوب می‎ شود که اساس و ریشه آن بر ارتباط قوی و منسجم بین مردم و مجموعه اداری استوار است.
میرزایی اضافه کرد: کارکرد مناسب روابط عمومی، اسباب تکریم ارباب رجوع و افزایش میزان رضایت‎مندی مردم از خدمات دستگاه ‎های اجرایی می‎شود.

بسیاری از روابط عمومی ‎ها با دانش روز فاصله دارند
وی با اشاره به اینکه در عصر کنونی باید از رسانه ‎ها و فضای مجازی برای اطلاع ‎رسانی سریع و صحیح به نحو شایسته بهره گرفت، یادآور شد: هنوز بسیاری از روابط عمومی ‎ها با دانش روز فاصله دارند و این خلاء به خوبی قابل لمس است.
میرزایی گفت: در فضای کنونی باید به مسئولان روابط عمومی به عنوان یک مسئولیت اثرگذار در هر سازمان نگاه کرد و با فراهم کردن امکانات مورد نیاز، آنان را در انجام رسالتشان یاری داد.
وی با تقدیر از تلاشگران عرصه ارتباطات و روابط عمومی گفت: هر چه تعامل این بخش با مردم و انعکاس انتقادات، پیشنهادات و مشکلات آنها به مدیران اجرایی بیشتر باشد، دستگاه اجرایی را بهتر در رسیدن به اهداف و برنامه های خود یاری کرده ‎اید.

تجلیل از روابط عمومی ‎های برتر شهرستان بندرگز
فرماندار بندرگز با بیان اینکه روابط عمومی‎ها در بهینه ‎سازی و فرآیند تصمیم‎گیری سازمان خود نقش اساسی دارند و می‌توانند زمینه مشارکت عمومی را در جامعه فراهم کنند، ادامه داد: روابط عمومی‎ ها می ‎توانند با رصد خواسته ‎ها و مطالبات مردم و انتقال آن به درون سازمان و اطلاع‎رسانی از سیاست و عملکردهای سازمان به بیرون، نقش به‎سزایی داشته باشند.
میرزایی، قانون‎مداری، نظم، شجاعت، تحمل شنیدن آرای مخالفان، احترام به حقوق فردی و اجتماعی دیگران، صداقت، تعامل با همکاران و اعتمادسازی افکار عمومی را از مهمترین ویژگی ‎های روابط عمومی پویا و فعال برشمرد.
وی در ادامه از تجلیل روابط عمومی‎ های برتر ادارات و نهادهای اداری منطقه در جلسه شورای اداری شهرستان خبر داد و گفت: فعالیت‎ روابط عمومی‎ها بر اساس شاخص‎های مشخص، ارزیابی و از برترین‎ ها تجلیل خواهد شد.


منبع: فارس



 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد