درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 01:52   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11984صفحه نخست » جهان روابط عمومییکشنبه، 22 تیر 1393 - 11:38
داعش؛ حربه روابط عمومی غرب برای تخریب اسلام
دولت انگلستان و ایادی استکباری جهان غرب بار دیگر با اجیر کردن گروه تکفیری داعش به دنبال تخریب جهان اسلام هستند. سال های متمادی است که روابط عمومی جهان غرب با حربه های مختلف به دنبال تخریب جهان اسلام برای ساخت دشمن مشترک و فرافکنی از مشکلات داخلی خودش است.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دولت انگلستان و ایادی استکباری جهان غرب بار دیگر با اجیر کردن گروه تکفیری داعش به دنبال تخریب جهان اسلام هستند.


سال های متمادی است که روابط عمومی جهان غرب با حربه های مختلف به دنبال تخریب جهان اسلام برای ساخت دشمن مشترک و فرافکنی از مشکلات داخلی خودش است.


این بار این جریان به دست گروه تکفیری های داعش افتاده است که می خواهد نه تنها چهره اسلام را در نگاه رسانه های غربی برای غربی ها تخریب کند بلکه می خواهد ترس و ترور را به مرزهای عراق و سوریه آورده و منافع خویش را برای فروش سلاح های خویش در این مناطق تامین کند.


این حرکت روابط عمومی غرب برای ایرانیان بسیار آشناست چراکه ایرانی ها به خوبی می دانند که با طرح مساله هسته ای ایران و موج رسانه ای آن چگونه روابط عمومی غرب درصدد برآمد تا چهره کشور محبوب مان را تخریب کند.


تکفیری های داعش نیز چنین نقشی را بازی می کنند و متاسفانه جهان عرب در خصوص این پدیده سکوت کرده است. سکوتی که به شدت به تخریب جهان اسلام کمک کرده و باعث می شود روابط عمومی جهان غرب در یک بازی رسانه ای از جهان اسلام چهره ای ناخواستنی در میان مسلمانان و غیر مسلمانان بسازد.


داعش این روزها چهره ای از اسلام بنیاد گرا ارائه می دهد؛ اسلامی که به گفته منابع غربی همان اسلامی است که در زمان حضرت رسول اکرم (ص) وجود داشته است. این مساله اساسا برای چهره اسلام تصویر صحیحی را ارائه نمی دهد و صرفا برداشتی کودکانه از یک دین را می تواند ارائه دهد که به غلط با ارجاع به آیاتی خاص از قرآن، دین را تفسیر و آن را اجرا می کنند.

 
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد