درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 13:14   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
  هوش مصنوعی جدید مایکروسافت چهره‌ها را از روی عکس‌ها متحرک می‌کند
  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11953صفحه نخست » شنبه، 21 تیر 1393 - 08:08
مایکروسافت راهکار «مدیریت ارتباط با مشتری» جدیدی برای سازمان‌های دولتی عرضه می‌کند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت مایکروسافت قصد دارد راهکار آنلاین جدیدی در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) عرضه کند که نهادها و سازمان‌های دولتی آمریکا کاربر آن خواهند بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت مایکروسافت قصد دارد راهکار آنلاین جدیدی در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) عرضه کند که نهادها و سازمان‌های دولتی آمریکا کاربر آن خواهند بود.


به گزارش وب‌سایت pcworld، شرکت مایکروسافت قصد دارد راهکار CRM جدیدی برای سازمان‌های دولتی آمریکا عرضه کند که تحت فناوری پردازش ابری است. این راهکار آنلاین که نسخه‌ای از نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری دینامیک (Dynamics) مایکروسافت است، احتمالاً از اوایل سال بعد عرضه خواهد شد. شرکت مایکروسافت اعلام کرده است این راهکار با استانداردهای امنیتی برنامه مدیریت مخاطره و احراز هویت فدرال (FedRAMP) سازگار خواهد بود. شرکت سیلزفورس نیز پیش از این خدمات CRM مشابهی را عرضه کرده است که با این استانداردها سازگار شده است.


FedRAMP یک طرح دولتی ویژه است که استانداردهایی را برای ارزیابی امنیت، احراز هویت و پایش مداوم خدمات پردازش ابری وضع کرده است. قدرت خرید بالای سازمان‌های دولتی در آمریکا و هزینه‌کردهای بالای این نهادها در بازار آی تی باعث شده است فروشندگان خدمات پردازش ابری برای دریافت تأییدیه این استانداردها تلاش کنند.


کورت کولسون، معاون واحد نهادهای دولتی در شرکت مایکروسافت درباره این خدمات گفته است: کسب و کارهای دولتی از طریق این خدمات خواهند توانست در هر زمانی و از هر کجا و با هر ابزاری به عملیات و نرم‌افزارهای کاری خود دسترسی داشته باشند. این خدمات همچنین منبع مناسبی برای شهروندان خواهد بود که از طریق آن خواهند توانست اطلاعات مربوط به رویدادها و خدمات مختلف را جستجوکنند، مراکز سلامتی و بهداشتی را پیدا کنند، برای فعالیت‌های مختلف درخواست مجوز و اجازه‌نامه کنند، قبض‌ها و جریمه‌های خود را بپردازند و یا نسبت به ارسال گزارش‌ها و درخواست‌های خود اقدام کنند.


بر اساس این گزارش، راهکار CRM جدیدی مایکروسافت با پلت‌فرم آزور و خدمات آفیس ۳۶۵ (ویژه نهادهای دولتی) یکپارچه خواهد شد.

همکاران سیستم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد