درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 - 14:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"

  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟
  مدیریت روابط سرمایه‌گذار
  خوداشتغالی در روابط‌عمومی
  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی
  نقش آفرینی روابط عمومی‌ها در ارتقای جایگاه معدن در میان عموم جامعه
  چگونه روابط منفی کارمند و سازمان بر واکنش کارکنان به بحران تأثیر می گذارد
  هوش مصنوعی بهترین اتفاقی است که برای تولیدکنندگان محتوا در عصر وب۳ می‌افتد
  گوترش: بدون آزادی مطبوعات، هیچ آزادی نخواهیم داشت. مطبوعات آزاد انتخاب نیست، بلکه ضرورت است
  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"
  وقتی روزنامه‌نگاری تبعید می‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11855صفحه نخست » جهان روابط عمومیسه شنبه، 17 تیر 1393 - 01:09
اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: ک سرینیواسان
او بیش از 25 سال در سمَت‌های گوناگون در ایندین بنک (Indian Bank) و کورپوریشن بنک (Corporation Bank) مشغول کار بود و دایرۀ روابط عمومی را در سال 1988 در شعبۀ دهلی کورپوریشن بانک تأسیس کرد. او تا سال 1998ارتباطی نزدیک با ارتقاء وجهه و تصویر بانک مزبور داشت. در طیّ سال 1998، خود را بازخرید کرد تا مؤسّسۀ خدمات مشاورۀ روابط عمومی و مدیریت وجهه را تأسیس نماید.
  

اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: ک سرینیواسان

 

 


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ک سریناواسان (62 ساله)، بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی روابط عمومی پرایم پوینت و بنیاد پرایم پوینت، در چنای.


سابقۀ حرفه‌ای
او بیش از 25 سال در سمَت‌های گوناگون در ایندین بنک (Indian Bank) و کورپوریشن بنک (Corporation Bank) مشغول کار بود و دایرۀ روابط عمومی را در سال 1988 در شعبۀ دهلی کورپوریشن بانک تأسیس کرد. او تا سال 1998ارتباطی نزدیک با ارتقاء وجهه و تصویر بانک مزبور داشت. در طیّ سال 1998، خود را بازخرید کرد تا مؤسّسۀ خدمات مشاورۀ روابط عمومی و مدیریت وجهه را تأسیس نماید.


روابط عمومی پرایم پوینت
روابط عمومی پرایم پوینت، مؤسّسۀ مشاورۀ ارتباطات است که راه‌حل‌های جامع مدیریت وجهه (CIMS) عرضه می‌کند که که شامل ارتباطات داخلی، بازرسی تصویر و وجهه، روابط رسانه‌ای، ارتباطات بحران و غیره است.
او عبارت بازرسی تصویر یا وجهه را مفهوم‌سازی کرده است و آن عبارت از ابزاری برای مطالعه و سنجش "برداشت پنهانِ" سهامداران داخلی و خارجی است. و یکی از متخصّصین رسانه‌های اجتماعی و پادکست‌‌های جمعی است.
او به سازمان‌های سرآمد و مشهوری از قبیل ایندین بنک، دانشگاه آنا، شرکت بیمه عمر هندوستان، کنفدراسیون صنایع هندی، دفتر استانداردهای هندی، خدمات بین‌المللی عمومی، انجمن مصرف‌کنندگان هندوستان، و علاوه بر آن بسیاری از سازمان‌های بخش خصوصی را با عنوان "مشاور راهبردی ارتباطات" نظرات مشورتی داده است.


بنیاد پرایم پوینت
در طیّ سال 1999، همراه با آقای اس. نارندرا، مشاور پیشین اطّلاعات برای نخست‌وزیران، بنیاد پرایم پوینت تأسیس کرد که نهادی است غیرانتفاعی برای ترویج روابط عمومی و آگاهی ارتباطات در میان شرکت‌ها، مدیران، دانشجویان، و امثال آنها. بنیاد مزبور به سازماندهی کارگاه‌های گوناگون، سمینارها، آموزش گروه‌های گوناگون مورد نظر و بسیاری از شخصیت‌های برجسته و متخصّصان نامور مرتبط به این بنیاد پرداخته است. بنیاد همچنین مجلّۀ پادکست به نام PodUniversal و دو مجلّۀ PreSENSE و New Gen Thamizhan را نیز انتشار می‌دهد.


جوایز سانساد راتنا
بنیاد از سال 2010 به افتخار اعضاء برتری که LokSabha را انجام می‌دهند جوایز سالانه‌ای را برقرار کرده که عموماً به "جوایز سانساد راتنا" شهرت دارد. جوایز سال 2013 به 6 تن از اعضاء پارلمان از احزاب و ایالات گوناگون که بهترین فعالیت را داشته‌اند در تاریخ 20 آوریل 2013 د حضور دکتر ک. روسایا (K. Rosaiah)، حاکم تامیل نادو در مؤسّسۀ هندی تکنولوژی مدرس اهداء شد.


استاد مهمان
علاوه بر این که مشاور روابط عمومی و ارتباطات راهبردی است، او شوق وافری به تدریس و تعلیم دارد. سخنران حرفه‌ای در موضوعات ارتباطات، تجاری کردن نشان، بازرسی تصویر و وجهه، ارتباطات بحران، رسانه‌های اجتماعی، مهارت‌های عرضۀ مطالب، ارتباطات بازرگانی، دموکراسی و پارلمان هندوستان، و غیره نیز هست. او استاد مهمان در مؤسّسات زیر است:
• مؤسّسۀ ارتباطات اجتماعی سیمبیوسیس، پونا
• دانشکدۀ بازرگانی و دپارتمان علوم رسانه‌ای دانشگاه آنا
• دپارتمان ارتباطات اجتماعی دانشگاه مدرس
• دانشگاه مؤسّسۀ تحلیل‌گران قسم‌خوردۀ مالی هندوستان – تعلیم ارتباطات بازارگانی برای دورۀ کارشناسی ارشد
• کالج تربیتی رزرو بنک هندوستان
• کالج تربیتی ایندین بنک
• مؤسّسۀ ملّی مدیریت بانک
• شرکت بیمۀ عمر هندوستان
 

مؤسّس سازمان‌های زیر:
• میزگرد روابط عمومی بخش خصوصی، تامیل‌نادو (در حال حاضر عضو هیأت مشورتی)
• بنیاد پرایم پوینت
• باشگاه روابط عمومی چنای (Chennai)
• میزگرد جدید رسانه‌ای
• انجمن سایبری هندوستان (یکی از بنیان‌گذاران و رئیس سابق)
• باشگاه بینش هندوستان
• تیم عملیات 2020 (با سی سازمان جوانان – دکتر عبدالکلام مشاور اعظم است)
• گروه ضربت وام تحصیلی (ELTF)
 

سایر خدمات آکادمیک
• عضو شورای عالی دانشگاه خاورمیانه، امارات متّحدۀ عربی
• راهنمای دانشجویان کالج‌ها/دانشگاه‌های گوناگون برای طرح‌های مربوط به روابط عمومی و ارتباطات جمعی
• سابقۀ خدمت به عنوان عضو "هیأ مطالعاتِ" "انستیتو رسانه‎ها و ارتباطات سیئبیوسیس (SIMC)، پونا، برترین مؤسّسۀ آسیا در زمینۀ ارتباطات و روزنامه‌نگاری.
• سابقۀ خدمت به عنوان عضو هیأت مطالعات دانشگاه مادورایی کاماراج برای موضوعات ارتباطات و مرتبط با روابط عمومی.
• نمایندۀ هیأت مطالعات برای "دورۀ ارتباطات بازرگانی" در بهاراتیا ویدیا بهاوان، چنای کندرا.
• مدیر برنامه برای "دورۀ مهارت مبتنی بر ارتباطات بازرگانی" که توسّط بهاراتیا ویدیا بهاوان، چنای برگزار می‌شود.
 

انتشارات
• آناندا ویکاتان، مجلۀ هفتگی شماره 1 تامیل مقالۀ هفت قسمتی او را دربارۀ "هفت قدم برای کامیابی" را به زبان تامیل درج کرد و این بعداً توسّط انتشارات ویکاتان به صورت کتاب انتشار یافت. این یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های تامیل است.
• در حال حاضر مشغول نوشتن کتابی دربارۀ روابط عمومی و مدیریت وجهه و تصویر جمعی در محیط هندی است که به زودی باید منتشر شود.
• او ناشر و سردبیر ارشد اوّلین مجلّه الکترونیک (ezine) با عنوان "PR-e-Sense"، نشریۀ آنلاین ماهانه است که در سراسر جهان انتشار می‌یابد. (تا آوریل 2012 شصت و یک شماره منتشر شده است.)
• او ناشر و سردبیر ارشد اوّلین مجلّه پادکستی با عنوان "PodUniversal"، پادکستی برای همۀ موضوعات است. او یکی از ناشران برتر پادکست‌ در هندوستان است که تقریباً 300 پادکست بصری و سمعی به نام او ثبت شده است.
• او همچنین سردبیر ارشد و ناشر مجلّۀ الکترونیک ماهانۀ تامیلی "New Gen Thamizhan" است که منحصراً برای جوانان منتشر می‌شود.
 

جوایز و تأییدیه‌های رسمی
• دریافت کنندۀ جایزۀ بانک بارودا برای "ایجاد آگاهی روابط عمومی در بین سازمان‌های بخش دولتی در تامیل‌نادو" در طیّ سال 2000
• در تأیید مشارکت در امر روابط عمومی، مارکیز هوزهو (Marquis Who’sWho)، ناشر معتبر امریکایی "کی چه کسی است" شخصیت‌های جهان نام سریناواسان را از ژانویه 2004 به فهرست خود افزوده و او را "مرشد بازرسی وجهه و تصویر" نامیده است.
• او عضو هیأت کنفدراسیون بیمۀ هندوستان و سایر هیأت‌های مدیریت برای انتصاب به عنوان "مدیر مستقل" طبق بند 49 است.
• او رئیس "کمیتۀ خبرگان" است که شورای روابط عمومی هندوستان (PRCI) برای مطالعه و توصیۀ شیوه‌های کار برای صدور پروانه و مجوّز جهت متخصّصان روابط عمومی در هندوستان تشکیل داده است.
• میزگرد جهانی برای روابط عمومی (GFPR) او را در تاریخ 21 آوریل 2007 به دریافت "جایزۀ مثلّث طلایی" برای پیشگام شدن در روابط عمومی آنلاین و استفاده از رسانه‌های اجتماعی مفتخر کرد.
• دریافت کنندۀ جایزۀ "طلایی" از انجمن متصدّیان ارتباطات تجاری در هندوستان برای مجلّۀ الکترونیک PR-e-Sense طبق مقولۀ مجلۀ الکترونیک جمعی در ژانویۀ 2008.
• جایزۀ سال عامل ارتباطات از شورای روابط عمومی هندوستان در بنگلور در مارچ 2008.
• جامعۀ روابط عمومی هندوستان (PRSI)، حیدرآباد، اوّلین جایزۀ مجلّۀ الکترونیک PreSense و گروه بحث پی‌آرپوینت برای مشارکت در امر آموزش روابط عمومی و ارتباطات را در آگست 2010 اعطاء کرد.
• عضو هیأت داوران "جوایز شاه‌پر طلایی 2012" که دارای اعتبار و شهرت بین‌المللی و برای شرکت‌ها است و توسّط انجمن بین‌المللی عاملان ارتباطات تجاری (IABC)
 

سایت‌های اینترنتی موجود
سایت‌های تخصّصی برای ارتباطات، رسانه‌ها و روابط عمومی:
• www.prpoint.com
• www.primepointfoundation.org
• www.imageaudit.com
 

سایت‌های انتشار پادمگزین و مجلّه ‎های الکترونیک
• www.poduniversal.com
• www.corpezine.com
 

وبلاگ‌های تخصّصی
• http://sansad2014.blogspot.com
• http://prpoint.blogspot.com
• http://corporatepodcast.blogspot.com
• http://corporatespeakers.blogspot.com
• http://pricons.prpoint.com
• http://pr-discussions.blogspot.com
• Http://kural.co.cc
 

سایت‌های مرتبط به خدمات جامعه و بینش هندی (India Vision and Community)
• http://www.indiavision2020.org
• http://indvision2020.blogspot.com
• http://www.action2020.co.cc
• http://www.eltf.co.cc
دربارۀ دموکراسی و پارلمان هندوستان
• http://sansad2014.blogspot.com
• www.sansadratna.in
 

ادارۀ گروه‌های بحث اینترنتی
• "گروه مدیریت وجهه و تصویر" با بیش از 2000 متخصّص ارتباطات در سطح جهان (دومین گروه بزرگ بحث در روابط عمومی در جهان)
• "گروه پی‌آرپوینت" با بیش از 1500 متخصّص هندی ارتباطات (بزرگترین گروه بحث هندوستان در زمینۀ روابط عمومی)
• "گروه باشگاه روابط عمومی چنای" با بیش از صد متخصّص روابط مستقر در چنای
• "میزگرد جدید رسانه‌ای" با تقریباً 400 متخصّص هندی رسانه‌ای
• "بینش هندی 2020" با تقریباً 3800 جوان هندی
• گروه "اکشن 2020" بار سازمان‌های جوانان فعال در خدمات اجتماعی
• گروه ضربت وام تحصیلی برای داوطلبان دریافت آن
• "TheHRgroup" با بیش از 1000 متخصّص منابع انسانی
• او "مبلّغ غیررسمی رسانه‌های اجتماعی" در ترویج کاربرد صحیح رسانه‌های اجتماعی برای مزایای گروهی است.
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی


  عصر «روابط‌عمومی مصنوعی»


  روزنامه‌نگاری برند


  برند کارفرمایی چیست؟


  ایجاد یک فرهنگ اعتماد، احترام و همکاری، یک محیط کاری حمایتی


  خوداشتغالی در روابط‌عمومی


  مدیریت روابط سرمایه‌گذار


  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟


  راه‌هایی برای صیانت خبرنگاران از خود در فضای مجازی


  رسانه‌های خبری باید برای بهبود عدالت نژادی در اخبار تلاش کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد