درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 23:14   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز ملی روابط‌عمومی: فراتر از انتشارات مطبوعاتی - بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن
  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11816صفحه نخست » جمعه، 14 تیر 1398 - 21:55
تقویم روز فناوری اطلاعات/ نقش روزافزون وبلاگ ها و آنلاین ها در خواندن، دیدن و شنیدن مطالب و مبادله عقاید و نظرات
نقش روزافزون وبلاگ ها و آنلاین ها در خواندن، دیدن و شنیدن مطالب و مبادله عقاید و نظرات ـ روزنامه ها دارند تماما آنلاین می شوند
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «جان کریJohn Kerry»، سناتور وقت ایالت مشترک المنافع ماساچوست، نامزد حزب دمکرات آمریکا در انتخابات دوم نوامبر 2004 و از سال 2013 وزیر امور خارجه آمریکا هم در جریان کمپین انتخاباتی سال 2004 متوجه اهمیت «وبسایت شخصی» شده بود. وی سوم جولای (ژوئیه) 2004 اعلام داشت که اخبار مربوط به تصمیماتش را نخست در این «وبلاگ ـ وبلاگ خود» قرار خواهد داد از جمله تعیین معاون آینده اش را. رسانه ها بروند و از این وبلاگ آنها را نقل کنند تا مستند باشد.


     او از رسانه ها خواسته بود که برای کسب هر گونه اطلاع، نخست به این وبسایت که ساعت به ساعت ـ اگر مطلب تازه ای باشد ـ در آن قرار داده خواهد شد مراجعه کنند. وی گفته بود که عده مراجعین روزانه به این وبسایت از رقم یک میلیون گذشته است و هرکس می تواند نظر و پرسش خود از طریق «ای ـ میل» ضمیمه این سایت برای او ارسال دارد. کری (اینک رئیس دیپلماسی ایالت متحده) همچنین گفته بود که با بکارگیری این وبسایت، صرفه جویی او در هزینه های تبلیغاتی، دست کم پنج میلیون دلار بوده است؛ حال آن که هزینه ادامه فعالیت این وبسایت برای او در ماه حدود یکی ـ دو هزار دلار است.


     کری تاکید کرده بود که اگر انتخاب شود بازهم نطق های رسمی و تصمیماتش را نخست در این وبسایت قرار خواهد داد. [جان کری در انتخابات آن سال موفق نشد جورج بوش را شکست دهد.].


     وبسایت های شخصی دیر زمانی است که به صورت یک ابزار بیان عقیده و نظر درآمده اند که تا نیمه آخرین دهه قرن 20 مردم عادی و اندیشمندان و اصحاب نظر فاقد آن بودند و راهی جز توسل به رسانه های عمومی و یا انتشار کتاب و حضور در اجتماعات نداشتند که کاری آسان و کم هزینه نبود. این وبسایت ها اینک به صورت آسانترین و ارزانترین وسیله مبادله عقاید و نظرات درآمده اند. به دلیل گران شدن کاغد و هزینه چاپ و توزیع، قرارگرفتن آگهی های کوتاه (اصطلاحا نیازمندی ها) در اینترنت و نیز کم حوصله شدن مخاطبان از مطالعه، همه نشریات دارای ادیشن آنلاین شده اند و بسیاری از آنها ادیشن چاپی خودرا متوقف و یا هفتگی کرده اند. کتابها نیز دارای نسخه E -Book (دیجیتالی) شده اند که تا 90 درصد ارزانتر از نسخه چاپی است و با یک دستگاه 70 دلاری می شود میلیون ها کتاب را دریافت کرد و خواند.

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد