درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 23:45   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11813صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 13 تیر 1383 - 08:23
اثر هاله دیجیتال
هنگامی که این مفهوم وارد حوزه دیجیتال می شود به طور قابل توجهی تقویت می شود. رسانه دیجیتال اغلب به عنوان یک کانال منحصر به فرد مورد بررسی قرار می گیرد. اما کسانی که درگیر در کمپین دیجیتال کامل شده اند درک می کنند که می توان آن را به بخش های بیشتری تقسیم کرد. یک استراتژی رسانه ای دیجیتال می تواند شامل مجموعه ای از کانال های متفاوت و مرتبط با موضوع یا بازار هدف باشد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| متیو آرنولد، مترجم: عادل میرشاهی (سردبیر شارا)- هر استراتژیست خوب رسانه ای نیاز به دانستن تخصص واسطه منتخبش دارد. آنها نیاز دارند که بدانند چه قالبی بهترین کار را می کند و بهترین روش برای ایجاد در قالب واسطه کدام است. هر خروج مناسب و معقولانه توسط استراتژیست داخلی شما را قادر می سازد که چه خلاقیتی در بیلبود کار می کند و یا کار نمی کند و همچنین می تواند برای هر کانال رسانه ای چنین چیزی گفته شود.


هنگامی که این مفهوم وارد حوزه دیجیتال می شود به طور قابل توجهی تقویت می شود. رسانه دیجیتال اغلب به عنوان یک کانال منحصر به فرد مورد بررسی قرار می گیرد. اما کسانی که درگیر در کمپین دیجیتال کامل شده اند درک می کنند که می توان آن را به بخش های بیشتری تقسیم کرد. یک استراتژی رسانه ای دیجیتال می تواند شامل مجموعه ای از کانال های متفاوت و مرتبط با موضوع یا بازار هدف باشد. هر یک از این کانال ها انحصاری هستند و سطوح مختلفی از خلاقیت و نیازهای تکنیکی را به همراه دارند.


داشتن یک استراتژیست رسانه دیجیتال که تجربه ای در بازاریابی دیجیتال دارد طیفی از یک رویکرد جامع تر را تضمین می کند و نتایج بهتری را به ارمغان می آورد. پس در محیط آژانس کاملا خدمات دیجیتالی همچون محیط آژانس خالص رسانه ای کار کنید. من تفاوت این مهارت هایی که می توانند بدست آیند را دیده ام. من راه های انگشت شماری را دیده ام که بعلاوه می توانند بر کمپین رسانه دیجیتال شما اثر هاله مضاعف داشته باشند:


اثربخشی خلاق
درک کانال و فضای رسانه ای کافی نیست. استراتژیست های رسانه ای و طراحانی که تجربه کار با تیم های خلاق دارند محدودیت های فرمت های خاص و فرصت ها را درک می کنند.
قابلیت تحلیل کار در طور فرآیند خلاقیت این فرصت را برای اجرای تماس های قوی ایجاد می کند. طول انیمیشن صحیح و سایر رهنمودها در خصوص نحوه کار قطعا به افزایش کیفیت کارتان ختم می شود.


نوآوری های فناورانه
درک پایه از توسعه تکتیکی درهای نوآوری را می گشاید. دانستن اینکه کجا مرزها را فشار دهیم بخش حیاتی از بازاریابی است و به شناخت جنبه های تکنیکی آن را محدود می کند.
اگرچه این جریان زنده ای است و عملکرد خودکار توییت کرد یا حتی تنها حفظ داده ها در قالب یک نمایش بنر باشد. این ایده ها تلاش های یکپارچه ای میان توسعه و رسانه هستند. به روز نگهداشتن خود در چارچوب توسعه در هر دو حوزه منافع فوق العاده ای برای کارتان دارد.


پیگیری و بهینه سازی
درک فرآیندهای تجزیه و تحلیل از آغاز تا پایان، راه عملکرد کلیک-برچست و نورافکن- برچست نقشی محوری در ایجاد اطمینان از اینکه کمپین رسانه دیجیتال شما به درستی نصب شده است بازی می کند و اینکه شما می توانید به نتایج آن را که دیجیتال برای آن شناخته شده است را ببینید.


به طور مشابه تجربه کاربران عامل اصلی در بدست آوردن مقاصد است. درک فرآیند و موانع بالقوه برای کاربر به شما اجازه می دهد که بهینه سازی اثربخش بپردازید و نتیجه آن در کمپین های موفق تر نشان داده می شود.


وقتی هر استراتژیست رسانه دیجیتال یا طراح می تواند این مهارت ها را بدون توجه به ماهرت های محیط کار خودش داشته باشد، تجربه من در مورد کار کردن با یک آژانس خدمات دیجیتال می گوید که این مهارت ها در چنین فضایی از بین می روند و اثر هاله دیجیتال ساخته می شود و نتیجه طرح رسانه ای بهتری نیست بلکه یک کمپین بهتر می باشد.


منبع: http://www.bizcommunity.com/Article/196/16/115157.html#topstory
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد