درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 15:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11553صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 30 خرداد 1393 - 14:13
برنامه های کاربردی در روابط عمومی
نویسنده: عادل میرشاهی - شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با ورود به عرصه روابط عمومی دیجیتال که پس از همه گیر شدن کامپیوترهای شخصی اتفاق افتاد، نرم افرارهای کاربردی مختلفی روی کار آمدند که هر کدام به نوعی به تسهیل فعالیت های روابط عمومی کمک کردند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با ورود به عرصه روابط عمومی دیجیتال که پس از همه گیر شدن کامپیوترهای شخصی اتفاق افتاد، نرم افرارهای کاربردی مختلفی روی کار آمدند که هر کدام به نوعی به تسهیل فعالیت های روابط عمومی کمک کردند.


این نرم افزارها به مرور گسترش یافتند و عرصه گسترده فضای وب نیز بر گسترش آنها تاثیر گذاشت. در نتیجه روابط عمومی به عنوان یک نهاد اطلاع رسان توانست از این ابزارها به نفع خودش و به منظور تسریع در فعالیت های روزمره استفاده کند. برنامه های کاربردی شامل طیف گسترده ای از برنامه ها می شود که علاوه بر روابط عمومی بسیاری از سازمان های دانش بنیان برای انجام کسب و کار خود از آنها بهره مند می شوند.


به طور کلی می توان این برنامه ها را به دو دسته تقسیم بندی کرد:
1. برنامه های کاربردی برای کارکنان روابط عمومی
این برنامه ها معمولا به کارگزار روابط عمومی در امور روزانه واحد روابط عمومی، دریافت اطلاعات، برنامه ریزی، اجرای برنامه ها و ارزیابی کمک می کنند. اکثر این برنامه ها به صورت رایگان بوده و در صورت نیاز روابط عمومی اقدام به خرید نسخه های حرفه ای می کند.
2. برنامه های کاربردی برای مخاطبان روابط عمومی


برنامه های کاربردی برای مخاطبان، طیفی از برنامه ها را تشکیل می دهند که به عنوان کانال ارتباطی روابط عمومی و مخاطبان سازمان ایفای نقش می کنند. غالب این برنامه ها یا نرم افزارها با هزینه واحد روابط عمومی و به طور اختصاصی برنامه نویسی می شوند. در نتیجه کاربران می توانند در بسیاری از موارد بطور مستقیم به اطلاعات، نرم افزارها، خدمات و کالای سازمان متبوع روابط عمومی دسترسی پیدا کنند.


نوع دیگری نیز از این برنامه های کاربردی وجود دارند که مخاطبان را در قالب بازی درگیر مسائل سازمان می کنند. به عنوان مثال می توان از بازی هایی نام برد که توسط روابط عمومی نهادهای سیاسی امریکا برای تنویر افکار عمومی نسبت به مسائل سیاسی جهان نظیر جنگ عراق و افغانستان ساخته می شوند. این نرم افزارها در قالب بازی مفاهیم مورد نظر روابط عمومی های این سازمان ها را در میان مخاطبان خود که غالبا نسل جوان را تشکیل می دهند منتقل می کنند.


اما در واقع آنچه ما امروزه با نام برنامه کاربردی یا «Apps» می شناسیم به برنامه هایی اطلاق می شود که برای موبایل و دستگاه های آی پد برنامه نویسی شده اند. این نرم افزارهای کاربردی چند ویژگی عمده دارند:


1. کار با آنها بسیار راحت است.
2. به دلیل عدم نیاز به لود صفحات، سرعت بسیار بالایی در دریافت اطلاعات دارند.
3. امنیت کاربران را تضمین می کنند.
4. به چند زبان متداول دنیا ارائه می شوند.
5. فضای محدودی را اشغال می کنند.
6. برخی امکانات خود را به صورت آفلاین در اختیار کاربران قرار می دهند.
7. علاوه بر خدمات اصلی، امکانات فرعی نیز به کاربران ارائه می دهند.
8. مشوق هایی برای استفاده از آنها در نظر گرفته شده است.


منبع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد