شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل حوزه استاندار و سرپرست روابط عمومی استانداری کرمان، گفت: ادامه دادن مستمر نشست هم اندیشی روابط عمومی ها و رسانه ها به فهم و دغدغه مشترک می انجامد.
به گزارش شارا به نقل از ایرنا، ˈخلیل هماییˈ، روز یکشنبه در نشست هم اندیشی مدیران رسانه ها و مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی، ضمن تاکید بر ادامه روند کارگروه، همایش و هم اندیشی های اهالی رسانه و روابط عمومی ها، افزود: این مهم خود یک هدف است.
وی به برگزاری همایش نقش روابط عمومی ها و رسانه در توسعه اشاره کرد و گفت: مجموعه مطالبی که در این همایش و کارگاه های جانبی آن مطرح شد در قالب یک کتاب منتشر خواهد شد.
وی تاکید کرد: مطالب ارایه شده در همایش نقش روابط عمومی ها و رسانه در توسعه، ظرفیت و قابلیت این را دارد که در قالب کتاب منتشر شود.
وی ادامه داد: افراد صاحب نظر می توانند نظرات خود را در راستای نقش روابط عمومی ها و رسانه در توسعه استان به منظور درج در این کتاب ارایه دهند.
مدیر کل حوزه استاندار و سرپرست روابط عمومی استانداری کرمان، همچنین به 14 تیر ماه به عنوان روز قلم اشاره و تصریح کرد: در نظر داریم همایشی در راستای همایش قبل و در زمینه رسالت اهل قلم در توسعه در این روز برگزار کنیم.
وی گفت: استمرار هم اندیشی روابط عمومی و رسانه ها می تواند در توسعه استان موثر باشد.
وی با بیان اینکه بدیهی است که در این همایش باید به رسالت اهل قلم در توسعه استان پرداخته شود، گفت: عوامل مثبت و منفی موثر بر توسعه و رسالت اهل قلم در راستای تحقق توسعه محورهای همایش رسالت اهل قلم در توسعه است.
همایی، رسالت اهل قلم را در حوزه فرهنگ و اقتصاد به عنوان دو کار گروه همایش رسالت اهل قلم در توسعه عنوان و تصریح کرد: مباحث در این همایش بصورت کارشناسی شده پیش خواهد رفت.
وی با بیان اینکه همایش، نتایج کارگروه ها را ارایه می دهد، گفت: مخاطب این همایش اهالی قلم هستند.
وی تاکید کرد: مردم بهترین عامل برای سنجش توان رسانه ها هستند و قضاوت اصلی و عمده این امر بر دوش مردم است.
سرپرست روابط عمومی استانداری کرمان به سه راس مثلث توسعه اقتصادی استان کرمان اشاره و تصریح کرد: سرمایه گذاران، فعالان اقتصادی و کارآفرینان یک راس، نمایندگان مردم در مجلس شورای سلامی و فرمانداران، بخشداران، شهرداران و روسای ادارات راس سوم این مثلث قرار دارند.
همایی گفت: نقش ائمه جمعه در مثلث توسعه نیز هرگز تشریفاتی نیست و نقشی کاملا محوری و موثر در نیل به اهداف این طرح است.
شایان ذکر است، در این نشست مدیران برخی رسانه ها و مدیران روابط عمومی های دستگاه های اجرایی به بیان دیدگاه های خود در زمینه برگزاری همایش نقش اهل قلم در توسعه استان پرداختند.ک/2