درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 23:47   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11466صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 25 خرداد 1393 - 17:52
استمرار هم اندیشی روابط عمومی و رسانه ها می تواند در توسعه استان موثر باشد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل حوزه استاندار و سرپرست روابط عمومی استانداری کرمان، گفت: ادامه دادن مستمر نشست هم اندیشی روابط عمومی ها و رسانه ها به فهم و دغدغه مشترک می انجامد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل حوزه استاندار و سرپرست روابط عمومی استانداری کرمان، گفت: ادامه دادن مستمر نشست هم اندیشی روابط عمومی ها و رسانه ها به فهم و دغدغه مشترک می انجامد.

 

به گزارش شارا به نقل از ایرنا، ˈخلیل هماییˈ، روز یکشنبه در نشست هم اندیشی مدیران رسانه ها و مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی، ضمن تاکید بر ادامه روند کارگروه، همایش و هم اندیشی های اهالی رسانه و روابط عمومی ها، افزود: این مهم خود یک هدف است.

وی به برگزاری همایش نقش روابط عمومی ها و رسانه در توسعه اشاره کرد و گفت: مجموعه مطالبی که در این همایش و کارگاه های جانبی آن مطرح شد در قالب یک کتاب منتشر خواهد شد.

وی تاکید کرد: مطالب ارایه شده در همایش نقش روابط عمومی ها و رسانه در توسعه، ظرفیت و قابلیت این را دارد که در قالب کتاب منتشر شود.

وی ادامه داد: افراد صاحب نظر می توانند نظرات خود را در راستای نقش روابط عمومی ها و رسانه در توسعه استان به منظور درج در این کتاب ارایه دهند.

مدیر کل حوزه استاندار و سرپرست روابط عمومی استانداری کرمان، همچنین به 14 تیر ماه به عنوان روز قلم اشاره و تصریح کرد: در نظر داریم همایشی در راستای همایش قبل و در زمینه رسالت اهل قلم در توسعه در این روز برگزار کنیم.

وی گفت: استمرار هم اندیشی روابط عمومی و رسانه ها می تواند در توسعه استان موثر باشد.

وی با بیان اینکه بدیهی است که در این همایش باید به رسالت اهل قلم در توسعه استان پرداخته شود، گفت: عوامل مثبت و منفی موثر بر توسعه و رسالت اهل قلم در راستای تحقق توسعه محورهای همایش رسالت اهل قلم در توسعه است.

همایی، رسالت اهل قلم را در حوزه فرهنگ و اقتصاد به عنوان دو کار گروه همایش رسالت اهل قلم در توسعه عنوان و تصریح کرد: مباحث در این همایش بصورت کارشناسی شده پیش خواهد رفت.

وی با بیان اینکه همایش، نتایج کارگروه ها را ارایه می دهد، گفت: مخاطب این همایش اهالی قلم هستند.

وی تاکید کرد: مردم بهترین عامل برای سنجش توان رسانه ها هستند و قضاوت اصلی و عمده این امر بر دوش مردم است.

سرپرست روابط عمومی استانداری کرمان به سه راس مثلث توسعه اقتصادی استان کرمان اشاره و تصریح کرد: سرمایه گذاران، فعالان اقتصادی و کارآفرینان یک راس، نمایندگان مردم در مجلس شورای سلامی و فرمانداران، بخشداران، شهرداران و روسای ادارات راس سوم این مثلث قرار دارند.

همایی گفت: نقش ائمه جمعه در مثلث توسعه نیز هرگز تشریفاتی نیست و نقشی کاملا محوری و موثر در نیل به اهداف این طرح است.

شایان ذکر است، در این نشست مدیران برخی رسانه ها و مدیران روابط عمومی های دستگاه های اجرایی به بیان دیدگاه های خود در زمینه برگزاری همایش نقش اهل قلم در توسعه استان پرداختند.ک/2
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد