درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 00:08   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11309صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 4 مرداد 1382 - 08:02
5 نکته در استفاده از ویدئوی زنده برای روابط عمومی
متیو شوارتز - برای بسیاری از برندها، ویدئوی زنده که در گذشته بودنش صرفا خوب تلقی می شد امروزه به یک باید تبدیل شده است. پخش مداوم ویدئوی زنده امروز بخشی ثابت از کنفرانس ها یا جلسات سهامداران شده است و بسیاری از افراد از همین راه برنامه ها و گردهمایی های خود را پخش می کنند.
  

 


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برای بسیاری از برندها، ویدئوی زنده که در گذشته بودنش صرفا خوب تلقی می شد امروزه به یک باید تبدیل شده است.


در این نوشتار پنج دلیل برای اینکه هر کسب و کار باید به ویدئوی زنده به عنوان بخشی از زرادخانه خود توجه داشته باشد، می پردازیم:


1. رویدادهای زنده تحت تاثیر الکتریسیته قرار گرفته اند. به همین دلیل است که مردم به رویدادهای ورزشی و کنسرت ها می روند. انرژی خاصی در پخش زنده است که در تکرار آن نمی باشد.


2. رسانه های اجتماعی و دیجیتال برای پخش زنده ساخته شده اند. چت های توییتر. گفتگوی آنلاین گوگل پلاس. رسانه های اجتماعی و کانال های دیجیتال همه برای تعاملات آنلاین ساخته شده اند. گام طبیعی بعدی برانگیختن کانال ها با پخش زنده ویدئویی است. این کار را می توان با نرم افزارهایی که به لطف کرونا گسترش زیادی یافته‌اند انجام داد.


3. پخش زنده با محتوا برانگیخته می شود. پخش زنده تنها برنامه هایی نیستند که به طور مستقیم پخش می شوند. آنها شامل مخاطبان شما به عنوان برانگیزاننده محتوای چند رسانه ای از قبیل ویدئوها، تصاویر و گرافیک ها، گزارش ها و پیمایش ها و حتی موزیک های اصیل دیگر می شوند.


4. پخش زنده تعامل را تشویق می کند. به ویژه پخش زنده ای که به طور فعال در شبکه های اجتماعی و کانال های دیجیتال انجام می شود. مکانیسم های تعاملی به درستی ساخته شده اند. با کلیک بر روی یک دکمه مردم می توانند بلافاصله خودشان را در میان داستان پیدا کنند. آنها خودشان را در حال مشارکت، تعامل، به اشتراک گذاری و اضافه کردن به محتوا می بینند.


5. رویدادهای زنده نانوشته اند. بدون شبکه کار می کنند. هیچ کس نمی تواند آنچه را که رخ می دهد را پیشگویی کند. به نحوی که می توان گفت حالت جادویی دارد. برندها نباید از صدای هیس پخش زنده بترسند بلکه باید آن را در آغوش بگیرند. چراکه پخش مستقیم راهی قدرتمند برای تحریک مردم است و طرفداران و پیروان را به شما متصل می کند.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد