درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 23:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز ملی روابط‌عمومی: فراتر از انتشارات مطبوعاتی - بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن
  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11309صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعییکشنبه، 5 مرداد 1382 - 18:50
5 نکته در استفاده از ویدئوی زنده برای روابط عمومی
متیو شوارتز - برای بسیاری از برندها، ویدئوی زنده که در گذشته بودنش صرفا خوب تلقی می شد امروزه به یک باید تبدیل شده است. پخش مداوم ویدئوی زنده امروز بخشی ثابت از کنفرانس ها یا جلسات سهامداران شده است و بسیاری از افراد از همین راه برنامه ها و گردهمایی های خود را پخش می کنند.
  

 


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برای بسیاری از برندها، ویدئوی زنده که در گذشته بودنش صرفا خوب تلقی می شد امروزه به یک باید تبدیل شده است.


در این نوشتار پنج دلیل برای اینکه هر کسب و کار باید به ویدئوی زنده به عنوان بخشی از زرادخانه خود توجه داشته باشد، می پردازیم:


1. رویدادهای زنده تحت تاثیر الکتریسیته قرار گرفته اند. به همین دلیل است که مردم به رویدادهای ورزشی و کنسرت ها می روند. انرژی خاصی در پخش زنده است که در تکرار آن نمی باشد.


2. رسانه های اجتماعی و دیجیتال برای پخش زنده ساخته شده اند. چت های توییتر. گفتگوی آنلاین گوگل پلاس. رسانه های اجتماعی و کانال های دیجیتال همه برای تعاملات آنلاین ساخته شده اند. گام طبیعی بعدی برانگیختن کانال ها با پخش زنده ویدئویی است. این کار را می توان با نرم افزارهایی که به لطف کرونا گسترش زیادی یافته‌اند انجام داد.


3. پخش زنده با محتوا برانگیخته می شود. پخش زنده تنها برنامه هایی نیستند که به طور مستقیم پخش می شوند. آنها شامل مخاطبان شما به عنوان برانگیزاننده محتوای چند رسانه ای از قبیل ویدئوها، تصاویر و گرافیک ها، گزارش ها و پیمایش ها و حتی موزیک های اصیل دیگر می شوند.


4. پخش زنده تعامل را تشویق می کند. به ویژه پخش زنده ای که به طور فعال در شبکه های اجتماعی و کانال های دیجیتال انجام می شود. مکانیسم های تعاملی به درستی ساخته شده اند. با کلیک بر روی یک دکمه مردم می توانند بلافاصله خودشان را در میان داستان پیدا کنند. آنها خودشان را در حال مشارکت، تعامل، به اشتراک گذاری و اضافه کردن به محتوا می بینند.


5. رویدادهای زنده نانوشته اند. بدون شبکه کار می کنند. هیچ کس نمی تواند آنچه را که رخ می دهد را پیشگویی کند. به نحوی که می توان گفت حالت جادویی دارد. برندها نباید از صدای هیس پخش زنده بترسند بلکه باید آن را در آغوش بگیرند. چراکه پخش مستقیم راهی قدرتمند برای تحریک مردم است و طرفداران و پیروان را به شما متصل می کند.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد