درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11269صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیجمعه، 16 خرداد 1393 - 21:44
اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: علی میرسعید قاضی
علی میرسعید قاضی در سال 1322 در حسنجون طالقان دیده به جهان گشود. وی از سال 1345 عملا به فعالیت در عرصه روابط عمومی و ارتباطات پرداخت و تالیفات و ترجمه‌های گرانبهایی را به دانشجویان و علاقمندان این رشته اهدا کرد.
  

اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: علی میرسعید قاضی

 

 جام جهانی

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- علی میرسعید قاضی در سال 1322 در حسنجون طالقان دیده به جهان گشود. وی از سال 1345 عملا به فعالیت در عرصه روابط عمومی و ارتباطات پرداخت و تالیفات و ترجمه‌های گرانبهایی را به دانشجویان و علاقمندان این رشته اهدا کرد.

 

علی میرسعید قاضی "یکی از معدود بازماندگان نسل اول روابط عمومی در ایران است. از سال 51 که فارغ التحصیل شد تا به امروز، همواره اندیشه و عملش به موازات هم در مسیر تعالی حرفه روابط عمومی پیش رفته است و در این کار و با تالیف و ترجمه کتاب هایی متعدد، دغدغه اش نسبت به توسعه کیفی این حرفه را به اهالی خانواده بزرگ روابط عمومی ایران نشان داده است. هنوز هم با وجودی که به سبب یک عمل جراحی سخت، در خارج از تهران و زادگاه پدری اش طالقان زندگی می کند، روزی چند ساعت می خواند و می نویسد و به قول خودش نشستن در اتاق کوچکش را در حالی که چند کتاب روبه رویش قرار دارد و او مشغول تالیف و ترجمه است با هیچ چیز دیگر در زندگی عوض نمی کند..."

 

سوابق تحصیلی
- کارشناسی: فارغ التحصیل دانشکده افسری ارتش
- کارشناسی ارشد: علوم تربیتی

 

سوابق علمی – اجرایی
- تدریس جامعه شناسی و روانشناسی در گروه آموزشی علوم اجتماعی ارتش
- سابقه تدریس در دانشگاه های تهران و علامه طباطبایی و مرکز آموزشی مدیریت دولتی
- از بنیانگذاران رشته روابط عمومی و ارتباطات دانشگاه آزاد
- همکاری در تدوین نخستین کتاب حوزه روابط عمومی با مهندس دیباج (رئیس روابط عمومی شرکت نفت)
 

آثار
1. تئوری و عمل در روابط عمومی و ارتباطات
2. درسنامه روابط عمومی
3. مخاطب شناسی

4. پیش نیاز یک روابط عمومی موفق؛ رضایت مصرف کنندگان، مشترکان و مراجعه کنندگان
5. زبان انگلیسی تخصصی رشته‌ی روابط عمومی(با همکاری هوشنگ عباس‌زاده)
6. افکار عمومی که در سال 1393 توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
 

زندگینامه استاد علی میرسعید قاضی از زبان خودش

 

منابع

http://hamshahrionline.ir/details/56507

http://ccr.blogfa.com/

http://128askari.parsiblog.com/

www.shara.ir

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد