درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 10:04   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11207صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 12 خرداد 1393 - 22:11
معرفی دوره کارگاهی "شیوه های نگارش در وب"
نگارش برای فضای وب با نگارش در رسانه‌های چاپی از جمله روزنامه و نشریه متفاوت است چرا که ماندگاری متن در وب بیشتر است و کاربر صرفا به مرور مطالب در وب می پردازد در حالی که خواننده نشریه و روزنامه صرفا متن را مطالعه می کند.
  

انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار می کند:
معرفی دوره کارگاهی "شیوه های نگارش در وب"

 

معرفی دوره:
نگارش برای فضای وب با نگارش در رسانه‌های چاپی از جمله روزنامه و نشریه متفاوت است چرا که ماندگاری متن در وب بیشتر است و کاربر صرفا به مرور مطالب در وب می پردازد در حالی که خواننده نشریه و روزنامه صرفا متن را مطالعه می کند. موضوع نگارش برای وب سایت ها و شبکه های اجتماعی امروزه به حدی در روابط عمومی های مدرن اهمیت پیدا کرده است که از "بازاریابی محتوا" به عنوان رویکردی نوین در روابط عمومی نام می برند و لازمه آن آشنایی با اصول خبرنویسی آنلاین و افزایش مهارتهای نگارش در فضای وب است. در دوره ای که انجمن متخصصان روابط عمومی در حاشیه برگزاری نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی برگزار می کند شرکت کنندگان در این دوره این مباحث را فرا می گیرند:


• بازاریابی محتوا
• اصول و مبانی خبرنویسی آنلاین
• اصول نگارش در وب سایت های سازمانی
• اصول نگارش در شبکه های اجتماعی

به شرکت کنندگان در دوره ها گواهی نامه حضور در دوره از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی اعطا می شود.
علاقمندان به شرکت در این کارگاه می توانند با دبیرخانه اجرایی همایش به شماره تلفن های 88617576 و 88617577 تماس بگیرند.

• مدرس دوره: دکتر حسین امامی‌
• زمان: سه شنبه 3 تیر 1393 از ساعت 14- 17.30
• مکان: تهران - ....
• آخرین مهلت ثبت نام:


معرفی استاد دوره:
حسین امامی پژوهشگر روابط عمومی و رسانه های نوین و عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی است. او دارای مدرک دکتری علوم ارتباطات اجتماعی است که از رساله اش با موضوع بررسی روابط میان فردی در سایت های شبکه های اجتماعی دفاع کرده است. وی در حال حاضر رئیس اداره روابط عمومی و بین‌الملل بانک توسعه صادرات ایران بوده و علاوه بر آن به تدریس در دانشگاه ها و سخنرانی و مشاوره به سازمان ها پیرامون موضوعات روابط عمومی آنلاین، وب سایت های سازمانی و شبکه های اجتماعی فعالیت می ورزد. وی در سال های اخیر در بخش نشر الکترونیک شامل وب سایت های سازمانی داوری جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی را برعهده داشته است و دوره های متعددی را در زمینه مهارت های نگارش در فضای وب و خبرنویسی آنلاین برای سازمانها برگزار کرده است.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد