درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 08:19   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11181صفحه نخست » ادامه مطلب دوشنبه، 10 خرداد 1393 - 10:41
استراتژی اعتماد برای زنان در روابط عمومی
همچنان که کن مکوفسکی در یادداشت مذکور فوربس اشاره کرده، مدیریت ارشد هنوز هم در سیطره نفوذ مردان است (80 درصد). این بهتر از رکوردی است که نشریه فورچون 500 گفته است تنها 4.2 درصد از مناصب مدیریتی (کاتالیست) در اختیار زنان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، بث موناگان- گاهی اوقات که طبع طناز من گل می کند به خانم ها در واحد روابط عمومی توصیه می کنم که ما باید در مورد مردان کارهای خوبی انجام دهیم. امروزه گسترده نفوذ زنان و تعداد آنها در صنعت روابط عمومی این را تایید می کند. فوربس به سال 2010 اشاره می کند که زنان 73 درصد از 21 هزار عضو انجمن روابط عمومی امریکا را به خود اختصاص داده اند. آمار دیگری در همین خصوص که از دانشگاه سیراکوز گرفته شده نشان می دهد که زنان 85 درصد از صنعت روابط عمومی را به خود اختصاص داده اند.


با این حال، همچنان که کن مکوفسکی در یادداشت مذکور فوربس اشاره کرده، مدیریت ارشد هنوز هم در سیطره نفوذ مردان است (80 درصد). این بهتر از رکوردی است که نشریه فورچون 500 گفته است تنها 4.2 درصد از مناصب مدیریتی (کاتالیست) در اختیار زنان است.


نگران نباشید. این قطعه ای دیگر در مورد سفق شیشه ای نیست. این یادداشت در باب این است که زن در روابط عمومی برای بهبود شانس خود در رسیدن به درجات بالای مدیریتی چه می تواند انجام دهد.چیزهای بزرگ زیادی باید تغییر کند، که در زمان هایی که منتظر هستیم می توانیم به خودمان کمک کنیم و خودمان شویم.


برخی پیشنهاد کردند که ما باید طرفدار ورزش شویم یا در پوشش لباسی یکدست در محیط کار به توافق برسیم. شاید تغییر لباس از لباس های ظریف زنانه به لباس های خشن محل کار بتواند فریبنده باشد؟ اگر شما کلا ورزش را دوست دارید، عالیست. و اگر شما شما در تغییر لباس احساس اعتماد به نفس می کنید، این کار را انجام دهید. اگر این ها درست نیست از آنها فاکتور بگیرید. اعتماد به نفس در محیط کار چیزی است که شما با بهره گیری از آن و دانش و استعدادتان می توانید تغییرات مورد نظر دیگران را در محل کارتان ایجاد کنید.


من معتقدم که اعتماد به نفس از دو عامل می آید: اراده و عمل. هیچ کسی با اعتماد به نفس زاده نمی شود، اما ما می توانیم استراتژی هایی را به خدمت بگیریم که به ما آنها کمک کند. سعی کنید یکی از کسانی باشید که قبل از هر جلسه افکار و سر فصل ها را شکل دهید. در این مورد زنان شگفت انگیز هستند.


بنابراین در حالیکه ما برای تغییر کار می کنیم مسائل اجتماعی- اقتصادی زنان را از پیشرفت در محل کار دور می کنند، ما نیازمند یافتن راهی برای موفقیت در جهانی هستیم که مشتریان و کارفرمایان احتمالا مردان را در آن می پسندند.


استفاده عاقلانه از جلسات
همه این به اولین نمایش بر می گردد که در ثانیه ساخته می شود، و عمده آن شامل ارتباطات غیر کلامی شما می شود. طوری وارد اتاق شوید که گویا به شما تعلق دارد- لبخند بزنید، سر خود را بالا نگه دارید، تماس چشمی خود را حفظ کنید و با اعضا مصافحه کنید (در ایران با خانم ها مصافحه کنید!) سپس به آنها نشان دهید که چرا آنجا هستید. اگر شما ایده هایتان را نگه دارید که بعد از جلسه برای رئیستان ایمیل کنید، شما از صندلی ریاست دور می شوید. به یاد داشته باشید که مهم این است که شما بتوانید ایده های خود را جمع بندی کنید. پیشنهادات را به صورت بیانیه اظهار کنید و از سوال کردن پرهیز کنید. اگر در انتهای بیانیه تان صدایتان را بالا بردید، این کار باعث می شود همگان فکر کنند شما در مورد موضوعی که بیان کرده اید سوال پرسیده اید و یا آن را با شک بیان می کنید و از آن مطمئن نیستید. به رئیس خود زمانی را برای درک موضوع و محل کارتان بدهید. جلسات طوفان ذهنی زمانی است که می توانید تصاویر خلاقانه عالی از خودتان نشان دهید، اما وقتی زمان آن است که تصمیم های مهم گرفته شود، درک تفاوت ها و پیشنهادات اندیشمندانه شما می تواند بسیار مهم باشد.


از کلمات به طور هدفمند استفاده کنید
همه ما برای شروع یک ایمیل سعی می کنیم از عبارت «من فکر می کنم» استفاده کنیم در حالی که این عبارت نشان می دهد که ما در این مورد مطمئن نیستیم. با این حال، شما می توانید در نگارش بیانیه تان تا اندازه ای که می توانید استوار و مطمئن در مورد حقایق نظر بدهید و با این کار دیگران شما را جدی تلقی می کنند. در جلسات و در نگارش، راهی بیابید که آن راه شماست. رئیس شما یا یک همکارتان با این کار رو به حضار خواهد کرد و از آنها خواهد خواست که گوش کرده و نت برداری کنند، پس از آن دیگر آن پیشنهاد متعلق به شما خواهد بود. هیچ کس نمی تواند در فضایی که همگان دارند جملات دیگری را طوطی وار تکرار می کنند، فرصت عرض اندام پیدا کند.


بدانید که چگونه از سکوت استفاده کنید
این که بتوانید با سکوت راحت باشید سخت است، اما می تواند ابزاری قدرتمند باشد. پس از بیان توصیه، بگذارید ایده های دیگران بیان شوند. فضای فکر را با صحبت های حاشیه ای پر نکنید. پس به سخنان دیگران گوش فرا دهید. آیا آنها گیج شده اند، علاقه مند هستند، پریشان اند؟ بیان بعدی خود را بر دلایل آنها بگذارید، و با افکار و پیشنویس هایتان ادامه ندهید.


تمرین و آمادگی
هر کسی که بخواهد در اتاقی بزرگ صحبت کند، ناخودآگاه عصبی می شود. بنابراین تمرین کنید. از آنها بخواهید که در جلسه بعدی زمانی را برای شما اختصاص دهند تا بتوانید آن را ارائه کنید. تنها راهی که می توانید در هنگام سخن گفتن سر خود را بالا گرفته و لبخند بزنید این است که آن را بارها و بارها تمرین کنید. بخشی از آن تمرین شناختن مسائل است. دانش خود منشائی برای اقتدار در ارائه توصیه است، بنابراین برای ارائه توصیه حتما ابتدا تمرین کنید! در نهایت، شما به راحتی خواهید توانست آنچه را که بارها تمرین کرده اید در صحنه عمل نشان دهید.


بدانید که چگونه واکنش نشان دهید
روابط عمومی مملو از بازخورد و شرایطی است که موضوع شما رد می شود. بیاموزید که کدام انتقادها جدی هستند زیرا ایجاد تحرک نیازمند تمرکز بر چیزهایی است که بدون حواس پرتی باید آنها را طرح کنید و در این مصاف برخی موارد نیز اهمیتی ندارند. پوست کلفت بودن هم به شما کمک می کند که از بازخوردهای قابت خم به ابرو نیاورید. اعتماد به خودتان سبب می شود که شما ارزیابی های خوبی داشته باشید. اگر پس از هر جلسه احساس خوبی داشتید، احتمالا همانطور بوده است. و سرانجام، یک پوست کلفت به شما کمک می کند بدانید که چگونه به طور موثر عذرخواهی کنید. تنها زمانی عذرخواهی کنید که اشتباه کرده اید، نه زمانی که دیگری ایده شما را دوست ندارد. شما تنها باید مسئول اشتباهاتی باشید که مسبب آن هستید.


منبع: http://www.prnewsonline.com/featured/2014/03/17/pr-insider-confidence-strategies-for-women-in-pr/?hq_e=el&hq_m=2851713&hq_l=15&hq_v=472ca672b1
http://www.iranpr.org/docs/article-pr/defaultnews.asp?id=1592

http://www.irancpr.ir/fa/?current=news&newsrogsfaid=8777

www.shara.ir

http://www.prwomen.ir

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد