درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 14:18   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11134صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 7 خرداد 1393 - 15:23
معرفی کتاب: فیل های سرکش: مبارزه یک دختر روابط عمومی در جنگل بشری
همایش زن و روابط عمومی(PRWOMEN)، ترجمه مریم میرعبدالحق- فیل های سرکش: مبارزه یک دختر در جنگل بشری، درباره یک اظهار نظر بامزه، شرح زندگی نامه و اظهارت شخصی از کشش حرفه روابط عمومی در دهه 80 تا 2002 و تألیف مؤسسه خبره روابط عمومی، برنده عنوان ملی از «بهترین متخصصان روابط عمومی آزاد در سال 2002» می باشد.
  

معرفی کتاب: فیل های سرکش: مبارزه یک دختر روابط عمومی در جنگل بشری

نوشته خانم جین کی هانت Jane K Hunt
 

 

همایش زن و روابط عمومی(PRWOMEN)، ترجمه مریم میرعبدالحق- فیل های سرکش: مبارزه یک دختر در جنگل بشری، درباره یک اظهار نظر بامزه، شرح زندگی نامه و اظهارت شخصی از کشش حرفه روابط عمومی در دهه 80 تا 2002 و تألیف مؤسسه خبره روابط عمومی، برنده عنوان ملی از «بهترین متخصصان روابط عمومی آزاد در سال 2002» می باشد.

 

این کتاب مملو است از طنز و حملات تند و تلخ، به طوری که خواننده را به یک سفرطولانی می برد که با دست و پا زدن جین برای گرفتن مدرک دکترا از دانشگاه کمبریج شروع می شود و تا زمانی ادامه پیدا می کند که جین به عنوان دبیر اجرایی برای سهامداران یک شرکت ژاپنی کار می کند و با چالش های فرهنگی مواجه می شود.

 

این کتاب نشان می دهد قبل از اینکه جین حرفه روابط عمومی را به دلیل مشکل بزرگ شخصی کنار بگذارد؛ ریزش موی شدید تهدیدی برای مرگ وی بود؛ وی کار خود را از روابط عمومی در خانه آغاز کرد. بازگشت وی به حرفه و حرکت به سمت آژانس جهانی روابط عمومی با قسمت های خنده دار، برخوردهای عجیب و غریب، چهره های معروف و لحظه های پیروزی روابط عمومی آغشته شده و چیزی فراتر از طنز، حرفه روابط عمومی و ایجاد تمایلی برای خواندن آن است.

 

شما در این کتاب متوجه می شوید که چگونه جین یک مشاوره روابط عمومی منطقه ای(Catapult PR) را در محله بی سرو صدای لنکشایر ایجاد کرد، محله ای که می توانست جازه برنده شدن در کمیپین روابط عمومی را یکی پس از دیگری به خود اختصاص دهد.

 

این کتاب با عنوان «پیروزی نهایی جین» زمانی که وی جایزه خود را از دستان کالین جکسون در المپیک2012 می گیرد، به پایان می رسد. این کتاب برای هر کسی که در روابط عمومی کار می کند یا حرفه ای را در روابط عمومی در نظر گرفته است، لازم و ضروری است.

 

با این وجود مطالعه این کتاب برای افرادی که روحیه آنها با کتاب های این چنینی مانند«نباید برای یک دامپزشک اتفاق بیافتد» سازگاری دارد، برای هر خانمی که تلاش می کند تا برای حرفه خود نقش مادر را بازی کند یا کسب و کار خود را راه بیندازد و هر کسی که بدنبال منبع الهام بخشی برای غلبه بر موانع زندگی است، مناسب است.
http://www.prwomen.ir/fa/?current=article&Articlerogsfaid=4174

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد