درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 09:31   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11128صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 7 خرداد 1393 - 09:33
نماینده رسمی یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در کرمانشاه معرفی گردید
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- طی حکمی از سوی مهدی باقریان دبیرکل کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، رضا افخمی کارشناس روابط عمومی مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه به عنوان نماینده رسمی این کنفرانس در استان کرمانشاه معرفی گردید.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- طی حکمی از سوی مهدی باقریان دبیرکل کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، رضا افخمی کارشناس روابط عمومی مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه به عنوان نماینده رسمی این کنفرانس در استان کرمانشاه معرفی گردید.

 

به گزارش شارا، نامبرده همواره در راستای توسعه و اعتلای روابط عمومی در استان تلاش نموده با همکاری و مساعدت های شورای هماهنگی روابط عمومی استانداری و اطلاع رسانی مناسب، زمینه حضور و ثبت نام مدیران، کارشناسان و مسئولان روابط عمومی ادارات را در کنفرانس های بین المللی پیگیری و مهیا نموده است.

 

این کارشناس خبره با اظهار این نکته که مدیران و کارشناسان روابط عمومی استان کرمانشاه همواره در امر آموزش و ارتقاء آموزهای علمی پیشرو بوده اند اظهار داشت: از کلیه مدیران و کارشناسان واحدهای روابط عمومی سازمان های دولتی و خصوصی که در سطح تعالی شغلی خود و سایر کارکنان همکاری و تلاش می نماید دعوت به عمل می آید در این کنفرانس شرکت و حضور فعال داشته باشند.

 

 وی افزود: حضور در این رخداد علمی و فرهنگی تاثیر بسزایی در ایده پردازی، خط مشی های حرفه ای و کیفیت برنامه ها و فعالیت های ارتباطی روابط عمومی ها به همراه داشته و کسب آموزه های علمی اساتید برتر هنر هشتم و تجارب اکتسابی ارایه دهندگان مقالات در این کنفرانس ( با عنوان چشم انداز جهانی تحولات روابط عمومی در حوزه دیجیتال ) امروزه از ضروری ترین نیاز های مدیران روابط عمومی محسوب می شود.

 

وی افزود: یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران که با همکاری دستگاه های دولتی، سازمان های صنفی، دانشگاه ها، سازمان های بین المللی و نهادهای ذیربط برگزار می شود خواهد توانست در ارایه ایده های جدید به مدیران و کارشناسان روابط عمومی در سطح کشور نقش ارزنده ای ایفا نماید.

 

افخمی در خاتمه بیان داشت: از کلیه فرهیختگان، اساتید دانشگاهی، پژوهشگران، صاحب نظران حوزه روابط عمومی، ارتباطات، مدیران و کارگزاران روابط عمومی، تبلیغات، بازاریابی و سایر علاقمندان در استان کرمانشاه و ایران اسلامی دعوت به عمل می آید تا با ارایه مقالات، نتایج مطالعات و تحقیقات ارزشمند خود در این کنفرانس شرکت نموده و با حضور خود بر غنا و شکوه آن بیفزایند.

 

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با تلفن و یا مراجعه به وبسایت های زیر اقدام نمایید. تلفن: 8861777 – 88617576 / نمابر: 88602308

وبسایت: www.irancpr.ir / www.shara.ir

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد