درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 01:51   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11090صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 5 خرداد 1393 - 09:13
مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: روابط عمومی‌ها اعتماد ملی را افزایش دهند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: روابط عمومی‌ها با عشق و علاقه روحیه و نشاط جامعه را ارتقاء بخشند و باعث افزایش اعتماد ملی شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: روابط عمومی‌ها با عشق و علاقه روحیه و نشاط جامعه را ارتقاء بخشند و باعث افزایش اعتماد ملی شوند.

 

به گزارش شارا به نقل از ایسنا، محمد علی ایمانی پیش از ظهر امروز 5 خرداد جاری در گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان با بیان اینکه روابط عمومی‌ها نقش مهمی در پیشبرد اهداف دستگاه دارند،  اظهار کرد: امروز اهمیت روابط عمومی‌ها بر کسی پوشیده نیست و روابط عمومی‌ها آینه تمام نمای دستگاه‌های اجرایی هستند.

 

وی افزود: مهمترین رویکرد روابط عمومی امر مشارکت با مقوله اطلاع رسانی است.

 

ایمانی با اشاره به اینکه جنگ امروز جنگ عقاید و اندیشه‌ها است، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها در اطلاع رسانی کم­گویی و گزیده­گویی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

وی یادآور شد: اهمیت روابط عمومی‌ها در عصر ارتباطات دو چندان شده که دوام ادارات به عملکرد روابط عمومی‌ها وابسته است.

حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم لطفیان مدیر کل سازمان تبلیغات خراسان جنوبی نیز گفت: صبوری و شکیبایی، استقامت و مرزبانی وظیفه خطیر و رسالت روابط­عمومی‌ها است.

 

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم نقدی اتفاق افتد نگذاریم مرزها دچار فرو پاشی شود، افزود: روابط عمومی‌ها باید توجه داشته باشند اطلاعات سیستم شان منطبق با واقعیت باشد.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد