شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در این دیدار که روز شنبه سوم خرداد ماه برگزار شد، دکتر طالبی ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر طی سخنانی با بیان اینکه روابط عمومی نهاد ارتباطی بانک است گفت:الگوی رفتاری و گفتاری برای بانک از اهمیت ویژهای برخوردار است و روابط عمومی نماد همة این رفتارها است.
وی با اشاره به نقش نگرش مثبت کارکنان حوزهی روابط عمومی در ایجاد تصویری مثبت از سازمان بانک ، برگسترش تعامل و استفاده از ظرفیت رسانهها تأکید کرد و افزود: شما (روابط عمومی) همه بانک هستید.
دکتر طالبی ضمن قدردانی از تلاشهای کارکنان حوزهی روابط عمومی بانک کشاورزی گفت: عشق و علاقه در پیشبرد برنامههای این حوزه نقش بسزایی دارد و هر اندازه که عشق و علاقه چاشنی کار باشد نتیجهای بهتر و بالاتر به دست خواهد آمد.
مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه روابط عمومی یکی از حوزه هایی است که همواره مورد قضاوت مخاطبان بیرون و درون سازمان قرار میگیرد، خاطرنشان کرد: تصویری که از بانک ارائه میشود نتیجه عملکرد حوزهی روابط عمومی است.
وی با تأکید بر نقش خود ارزیابی در بهبود فعالیتهای روابط عمومیها متذکر شد: هر فعالیتی در این حوزه بدون اینکه همراه با بازخورد باشد، بیهوده است و بهترین کسانی که میتوانند برای تحقق این موضوع نقشآفرینی کنند کارکنان روابط عمومی هستند.
دکتر طالبی در بخش دیگری از سخنانش در زمینه ارزیابی تبلیغات بانک به نقش همکاران شعب اشاره و تصریح کرد : این گروه نیز میتوانند درباره اثربخشی این محصولات نظرات سازنده ای ارائه کنند، لذا گسترش تعامل و ایجاد حلقه ارتباطی با آنان از دیگر مسائل مهم در این حوزه به شمار میآید.
وی با اشاره به نقش تبلیغات در معرفی خدمات و دستاوردهای بانک ، بر استفاده حداکثری از ظرفیتهای رسانه و سنجش میزان اثربخشی این تبلیغات بهطور مستمر تأکید کرد و گفت: خودتان رابا حرکت عمومی بانک هم جهت کنید.
مدیر عامل بانک کشاورزی با اشاره به نقش نشریات داخلی بانک در ارائه تصویری واقعی به مخاطبان درونی و بیرونی افزود: در تولید نشریات به یک نقطه بلوغ رسیدهایم .
دکتر طالبی اضافه کرد: نشریات داخلی بانک در انتقال موضوعات و مفاهیم راهبردی بانک به بدنه بانک میتوانند نقش اساسی ایفا کنند و اثرگذار باشند.
وی خاطرنشان کرد: ایجاد حلقه ارتباطی بین سیاستگذاران و برنامهریزان یکی از دغدغههای اساسی برای حل مسائل بانک بهشمار میآید لذا از طریق نشریات داخلی میتوان این حلقه ارتباطی را ایجاد کرد.
دکتر طالبی با بیان اینکه اثرگذاری باید هدف اصلی تولید و انتشار نشریات داخلی بانک باشد متذکر شد: تلاش برای ایجاد یک رابطه دوسویه و تعاملی شدن فرایند از ضرورت های این حوزه است.
وی انتشار نشریه ای ویژة کارکنان شعب را یکی از ابزارهای مناسب برای پشتیبانی و پیش بردن برنامه های بانک دانست .
براساس این گزارش در این جلسه رئیس و معاونان اداره کل روابط عمومی گزارشی از فعالیتهای این اداره کل را ارائه کردند.
این گزارش میافزاید، جلسه دیدار کارکنان اداره کل روابط عمومی بانک کشاورزی با دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این بانک با حضور بهمن دولت آبادی مدیر امور حوزه مدیریت ، مرتضی مهدویان مشاور مدیرعامل ، رئیس ، معاونان، کارشناسان و دیگر کارکنان این اداره کل روز شنبه سوم خرداد ماه برگزار شد.
منبع: بیما
|