درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 12:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11049صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 4 خرداد 1393 - 14:04
رونمایی منشور اخلاقی روابط عمومی تامین اجتماعی قم
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در مراسمی با حضور مدیرکل استان از منشور اخلاقی روابط عمومی تامین اجتماعی قم رونمایی شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در مراسمی با حضور مدیرکل استان از منشور اخلاقی روابط عمومی تامین اجتماعی قم رونمایی شد.

 

به گزارش شارا به نقل از فردونیوز،نخستین جلسه شورای روابط عمومی تامین اجتماعی قم با حضور رابطان روابط عمومی شعب به ریاست مدیرکل تامین اجتماعی استان تشکیل و از مشنور اخلاقی روابط عمومی رونمایی شد.


«سید مجتبی موسوی» گفت: روابط عمومی ها با نقش آفرینی موثر و کارا می توانند مدیران ارشد را در نیل به اهداف سازمانی کمک نمایند.


وی افزود:اطلاع رسانی به موقع،صریح و شفاف از وضعیت موجود سازمانها توسط روابط عمومی به پویایی سازمان ها خواهد انجامید.


مدیرکل تامین اجتماعی قم خواستار حرکت روابط عمومی ها به سمت حرفه ای گری شد و تصریح کرد:آسیب شناسی فعالیت های سازمانی همراه با برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت از نیازهای اساسی کارکنان شاغل در روابط عمومی می باشد.


وی روابط عمومی را وکیل مدافع مردم از بیرون سازمان و مدعی العموم مردم در درون سازمان نامید و خاطر نشان ساخت:دانستنق حق مردم است و روابط عمومی ها می توانند با مدیریت افکار عمومی فرایند اطلاع رسانی خدمات را به مردم تسهیل کنند.


مسئول روابط عمومی تامین اجتماعی استان قم نیز در این جلسه بر ضرورت به روز بودن روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت:با توجه به وجود شبکه های مختلف اجتماعی در دنیای نوین روابط عمومی ها باید به امکانات روز مجهز شوند تا بتوانند وظیفه خود را در اطلاع رسانی ، درست انجام دهند.


محمد تلخابی افزود:سازمان تامین اجتماعی پاسخگوترین سازمان خدمات رسان کشور است و با تدابیر اتخاذ شده در مسیر اعتماد سازی با مردم و مخاطبان گام برمی داریم.


وی از برگزاری دوره های آموزشی برای رابطان روابط عمومی در سال جاری خبر داد و اظهار کرد:با برنامه ریزی انجام شده دوره های تخصصی روابط عمومی،عکاسی و فیلمبرداری،خبرنویسی ،برگزاری مراسم و اجرا و نیز دوره مدیریت فرهنگی برای رابطان روابط عمومی شعب تامین اجتماعی قم برگزار می شود.


در این جلسه از منشور اخلاقی روابط عمومی تامین اجتماعی قم رونمایی شد.


در بخشی از این منشور آمده است:اعضای شورای روابط عمومی تامین اجتمای قم تلاش می کنند نقش تاثیرگذار خود را به عنوان پل ارتباطی میان کارکنان و مدیران سازمان و از سوی دیگر با بیرون از سازمان بنحو شایسته ایفا نمایند.


منشور افزوده است: اعضای شورای روابط عمومی متعهد می شوند هرگونه اطلاعات مورد نیاز ارباب رجوع و مخاطبان را با رعایت قوانین و مقررات سازمان فراهم کنند.


در پایان نخستین جلسه شورای روابط عمومی تامین اجتماعی قم ،رابطان روابط عمومی شعب احکام خود را از مدیرکل استان دریافت کردند.


بر اساس این گزارش آقایان محمد حسین ناصری ، محمد مهدی بهرامی و عباس واسع به ترتیب به عنوان رابطان روابط عمومی شعب یک،دو و سه قم انتخاب شدند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد