درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10963صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 1 خرداد 1393 - 15:12
روابط عمومی‌ها در تصمیم‌گیری سازمان‌ها نقش کلیدی و مهمی دارند
به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) به نقل از خبرگزاری فارس ظهر امروز و به مناسبت روابط عمومی 40 نفر از دانشجویان رشته روابط عمومی از مرکز فنی و حرفه‌ای و آموزشگاه‌های گچساران بازدید و تصویر و مستند تهیه کردند.
  

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) به نقل از خبرگزاری فارس ظهر امروز و به مناسبت روابط عمومی 40 نفر از دانشجویان رشته روابط عمومی از مرکز فنی و حرفه‌ای و آموزشگاه‌های گچساران بازدید و تصویر و مستند تهیه کردند.

 

سید یدالله افضلی رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در دنیا برای روابط عمومی ارزش زیادی قایل بوده و در کشورهای پیشرفته سازمانی نیست که نقش روابط عمومی در آن دیده نشود.

 

وی با بیان اینکه موفقیت هر سازمانی بستگی به شناخت نگاه‌ها، انتظارات، خواسته‌ها و توقعات مخاطبان آن سازمان دارد، تصریح کرد: اگر سازمانی این موارد را رعایت نمی‌تواند برای ارائه خدمات و تولید کالا تصمیم درستی بگیرد.

 

 رئیس فنی و حرفه‌ای گچساران ابراز کرد: روابط عمومی‌ها در تصمیم‌گیری سازمان‌ها نقش کلیدی و مهمی دارند و روابط عمومی‌ها نه تنها در تصمیم‌گیری بلکه باید نقش تصمیم‌سازی برای مدیریت سازمان هم داشته باشند.

 

افضلی ادامه داد: بنابراین روابط عمومی کمک می‌کند تا استراتژی و برنامه‌ریزی برای سازمان بر مبنای نگاه و شناختی که از مخاطبان و خواسته‌های آنان دارد شکل گرفته و  مخاطب با دیدن اینکه  تصمیمات سازمان بر مبنای خواسته و نیازهای آنان گرفته می‌شود، ارتباط صمیمی و بهتری برقرار کند.

 

وی در این بازدید ضمن اینکه نقش روابط عمومی در روند ساماندهی و عملیاتی کردن اهداف سازمان‌ها را یادآور شد، بیان کرد: با حرکت روابط عمومی سازمان هم به جلو حرکت کرده زیرا که روابط عمومی قلب یک سازمان است.

 

افضلی گفت: انسان نه تنها موجودی نیست که نیازمند ارتباط بوده بلکه علم ثابت نموده همه جمادات و نباتات  نیاز به ارتباط یکدیگر دارند.

 

وی  با اشاره به  اجتماع و مسئولیت انسان‌ها نسبت به یکدیگ خاطرنشان کرد: روابط‌عمومی‌ها در تعیین نوع ایفای نقش سازمان‌ها در حوزه مسؤولیت اجتماعی بسیار اثرگذار هستند و لازم است حضور مؤثرتری در این عرصه داشته باشند.

 

افضلی متذکر شد: موضوع مسؤولیت اجتماعی از موضوعاتی است که هنوز برای نهادینه شدن در کشور مسیری طولانی را در پیش دارد و رواب ط‌عمومی‌ها می‌توانند در تسریع این مسیر کمک کنند.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد