درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 05:15   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10930صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 31 اردیبهشت 1393 - 07:38
مدیرکل ارشاد استان سمنان :روابط عمومی فرهنگ عمومی را نمایندگی می کند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت : روابط عمومی روابط سیستم خاصی نیست بلکه نماینده عموم است و فرهنگ عمومی را نمایندگی می کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  ˈمحمدرضا سوقندیˈ روز چهارشنبه در نشست مسوولان روابط عمومی دستگاههای اجرایی در اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان افزود: روابط عمومی فرهنگ نماینده روابط خصوصی، مدیریت، کارکنان و حزب نیست.

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی به عنوان نماینده فرهنگ و مدیر روابط عمومی به عنوان مدیر فرهنگی است.

سوقندی حوزه فرهنگ را حوزه تزریقات و تبلیغات ندانست و اظهار داشت:  فرهنگ حوزه اندیشه و تفکر است و اندیشه ورزی و خردورزی باید مورد تاکید در این حوزه باشد.

وی مدیریت در عصر حاضر را هنر ایجاد ارتباطات دانست و خاطرنشان کرد: روابط به دنبال فرهنگ است و نه دیوار،تابلو و تبلیغات.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان روابط عمومی را همانند رصدخانه دانست و گفت: روابط عمومی دانش فن و هنر است و مهمترین رسالت آن فن برقراری ارتباطات عمومی است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری سمنان نیز در این نشست با تبیین جایگاه و رسالت روابط عمومی در دستگاههای اجرایی گفت: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی وظیفه اطلاع رسانی و اطلاع یابی را بر عهده دارد.

ˈ
ایرج کارخاییˈ با اشاره به نامگذاری سال 93 به عنوان سال فرهنگ ، اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: در این سال روابط عمومی در حوزه های فرهنگ، اقتصاد و به ویژه اقتصاد مقاومتی رسالتی خطیر بر عهده دارند.

وی تلاش در ترویج فرهنگ صرفه جوئی به ویژه در حوزه آب و تشویق مردم به صرفه جوئی، ترویح فرهنگ، اخلاق و نیز سبک زندگی اسلامی را از رسالت های روابط عمومی ها در سال 93 برشمرد.

این نشست به مناسب روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با حضور جمعی از مسوولان در اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان برگزار شد.

 

منبع: ایرنا

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد