درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 02:51   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10791صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1393 - 07:35
مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور: دولت تلاش دارد که در حوزه روابط عمومی اقدامات بیشتری صورت گیرد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور گفت: در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها تبلیغاتی که از سوی صداوسیما صورت گرفت اگر به عهده روابط‌عمومی‌ها بود نتایج بهتری حاصل می‌شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور گفت: در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها تبلیغاتی که از سوی صداوسیما صورت گرفت اگر به عهده روابط‌عمومی‌ها بود نتایج بهتری حاصل می‌شد.

به گزارش شارا به نقل از فارس، محمدرضا صادق در دومین نشست اساتید و مدیران روابط عمومی که به مناسبت 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، اظهار داشت: رئیس جمهور در هفته گذشته به اهمیت ارتباطات و فعالیت‌های روابط عمومی اشاره ‌کرد و گفت:دولت تلاش دارد که در حوزه روابط عمومی اقدامات بیشتری صورت گیرد.

وی با طرح سؤالی مبنی براینکه نگرش و باور انسان چگونه شکل پیدا می‌کند، گفت: نگرش و باور انسان براساس نوع تفکر و مکانیزم آن سامان می‌یابد.

صادق با اشاره به اینکه روابط عمومی در آگاهی و نگرش انسان‌ها بسیار تأثیرگذار است، گفت: روابط عمومی‌ها می‌توانند با آگاهی‌بخشی معلومات آحاد جامعه را افزایش دهند.

مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور به موضوع مخاطب، رسانه و پیام اشاره کرد و گفت: تصور می‌کنم باید اهتمام بیشتری به شناخت و رصد مستمر و نگرش مخاطبین داشته باشیم تا روابط عمومی‌ها آغاز کار بهتری را داشته باشند.

وی بیان داشت: هنر روابط عمومی به نحوه ساخت، شکل‌دهی و آماده‌سازی است.

صادق افزود: تمامی مشکلات ساختاری و غیره در روابط عمومی در جای خود محفوظ ولی چنانچه روابط عمومی قدرت لازم را پیدا کند که دولت نیز اهتمام ویژه‌ای به این موضوع دارد، می‌تواند تأثیرگذاری بسیار بیشتری در سطح جامعه داشته باشد.

وی به موضوع نحوه تبلیغات صداوسیما در مرحله دوم هدفمندسازی یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: در صورتی که در هدفمندی یارانه‌ها تبلیغات از سوی صداوسیما صورت نمی‌گرفت و برعهده روابط عمومی‌ها بود نتایج بهتری را کسب می‌کردیم.

مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور خاطرنشان کرد: براساس قانون دولت باید در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها از نیازمندان متقاضی دریافت یارانه ثبت‌نام به عمل بیاورد و تقاضاها و اظهارات افرادی که برای دریافت یارانه ثبت‌نام کرده‌‌اند را مورد بررسی قرار دهد و در صورتی که این اظهارات درست نباشد جریمه شوند و این یک تکلیف قانونی برعهده دولت است.

صادق یادآور شد:‌ در ابتدای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها جلسات متعددی با مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های دولتی برگزار شد.

وی گفت: صداوسیما با توجه به اینکه در ایام نوروز قرار داشتیم وقت نداشت در برنامه‌های نوروزی به موضوع هدفمندی یارانه‌ها به درستی بپردازد و حتی در یک سریال نیز که به این مورد اشاره کرده بود با توجه به تغییرات نیز باز مطلوب نبود.

مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور افزود: به هر حال باید از سازمان صداوسیما در همین حد اقدامات نیز تشکر کرد.

صادق خاطرنشان کرد: در زیرنویس‌هایی که در ایام نوروز پخش شد تقاضا کردیم که نوع تبلیغ را نیز عوض کنند ولی صداوسیما به روش خود ادامه داد.

وی خاطرنشان کرد: این توجه از سوی دولت است که روابط عمومی‌ها در جایگاه نخست هستند و باید منزلت داشته باشند.

 

مراسم نکوداشت روز روابط عمومی عصر دیروز یکشنبه 28 اردیبهشت با حضور اساتید و مدیران حوزه روابط عمومی کشور توسط اداره کل روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، دبیرخانه کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران و موسسه کارگزار روابط عمومی در هتل ارم تهران برگزار شد.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد