درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 04:54   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10779صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 29 اردیبهشت 1393 - 06:14
رییس دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها: روابط عمومی ها باید در مسیر نقادی شکل بگیرند
«محمد سلطانی فر» رییس دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها شامگاه یکشنبه در آیین نکوداشت روز روابط عمومی، با بیان اینکه نقدی که در حوزه وب دو است باید جزء لاینفک روابط عمومی ها باشد، عنوان کرد:" با توجه به اینکه روابط عمومی نوعی رسانه است اما اگر نقد را از رسانه ها بگیریم، چرخشی به حوزه روابط عمومی صورت می گیرد."
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  «محمد سلطانی فر» رییس دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها شامگاه یکشنبه در آیین نکوداشت روز روابط عمومی، با بیان اینکه نقدی که در حوزه وب دو است باید جزء لاینفک روابط عمومی ها باشد، عنوان کرد:" با توجه به اینکه روابط عمومی نوعی رسانه است اما اگر نقد را از رسانه ها بگیریم، چرخشی به حوزه روابط عمومی صورت می گیرد."


وی افزود: "در گذشته روابط عمومی بستر مهمی برای تملق گویی بود. امروزه باید شبکه های اجتماعی در بستر روابط عمومی شکل بگیرند تا مانند روابط عمومی سنتی مجیز گو و بله قربان گو نباشند و در مسیر نقادی قرار گیرند."

 

مراسم نکوداشت روز روابط عمومی عصر دیروز یکشنبه 28 اردیبهشت با حضور اساتید و مدیران حوزه روابط عمومی کشور توسط اداره کل روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، دبیرخانه کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران و موسسه کارگزار روابط عمومی در هتل ارم تهران برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد