درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 01:35   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10769صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 28 اردیبهشت 1393 - 12:41
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد :
تهیه محتوا برای مخاطبان از وظایف مهم روابط عمومی ها و رسانه هاست
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد گفت: تهیه محتوا از سوی رسانه های گروهی و روابط عمومی ها برای انتقال مفاهیم و ارزش های والای انقلاب اسلامی به نسل جوان از وظایف مهم حوزه اطلاع رسانی است .
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  ˈداود پاک طینت ˈ روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران استان با گرامیداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات افزود: عقلانیت و اطلاع رسانی صادقه باید محور برنامه رسانه ها و روابط عمومی ها قرار گیرد.

وی اضافه کرد: روابط عمومی ها باید شفاف ، صادقانه و سریع نسبت به انتقال اخبار ، گزارشات و عملکرد دستگاه های اجرایی به رسانه ها و تنویر افکار عمومی اقدام کنند .

دبیر شورای اطلاع رسانی یزد در ادامه به برنامه های بزرگداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات در استان اشاره کرد و از مهمترین آنها را برگزاری همایش تخصصی با حضور اساتید و کارشناسان مجرب این بخش خبر داد .

پاک طینت گفت: باید نگاه جامع به مبحث روابط عمومی ها داشت و قطعا دولت و نظام اسلامی عنایت خاص به این موضوع مهم دارند و استاندار یزد با پیامی که صادر کردند این اهمیت را نشان دادند .

این مسئول از مهمترین مشکلات در مسئله روابط عمومی ها را دستگاه های اجرایی ، دم وجود پست سازمانی برای مسئولان این بخش عنوان کرد .

وی تأکید کرد: برای رسیدن به اهداف ترسیم شده و کارکرد حقیقی روابط عمومی ها باید تمامی دستگاه های اجرایی دارای مسئول روابط عمومی فعال و دارای پست سازمانی باشند .

پاک طینت در ادامه با گرامیداشت مناسبت های شمسی ماه خرداد از اهم آنها را روز سوم خرداد ماه به عنوان روز مقاومت و پیروزی و همچنین 14 و 15 خرداد ذکر کرد .

مدیر کل روابط عمومی استاندار یزد از رسانه های گروهی و روابط عمومی ها خواست تا بنحو شایسته نسبت به برگزاری این ایام و انتقال مفاهیم بلند آنها با مخاطبان و بخصوص نسل جوان اقدام کنند .

پاک طینت از راه اندازی باشگاه خبرنگاران و عکاسان جوان در یزد خبر داد که صورت خواهد گرفت و نقش مهمی در تحقق اهداف این حوزه خطیر خواهد داشت .

وی از رسانه های گروهی و همچنین مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی خواست تا قدر فرصت خدمتگزاری به نظام و کشور را بدانند و با تلاش مضاعف همانند گذشته منشاء اثر خیر باشند .

این مسئول توجه به آموزش خبرنگاران و مسئولان روابط عمومی را با همکاری خانه مطبوعات و استانداری برای ارتقای علمی و عملی افرد زیر پوشش مورد تاکید قرار داد .

پاک طینت در پایان به سئوالات خبرنگاران رسانه های گروهی استان در دو حوزه ارتباطات و روابط عمومی ها پاسخ داد و خواستار ارائه نظرات سازنده برای تحقق اهداف ترسیم شده شد .

 

منبع: ایرنا

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  راهنمای کوتاه بحران


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد