درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 09:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10708صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 29 اردیبهشت 1393 - 02:51
دبیر شورای اطلاع رسانی دولت: روابط عمومی و وظایف آنها دچار یک سوءتفاهم بزرگ در دستگاه های اجرایی و رسانه ها شده اند
دبیر شورای اطلاع رسانی دولت به معضلات و مشکلات روابط عمومی های کشور اشاره کرد و گفت: هنوز روابط عمومی های به جایگاه واقعی خود نرسیده اند تا اینکه آنها را به جایگاه اصلی برگردانیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر شورای اطلاع رسانی دولت به معضلات و مشکلات روابط عمومی های کشور اشاره کرد و گفت: هنوز روابط عمومی های به جایگاه واقعی خود نرسیده اند تا اینکه آنها را به جایگاه اصلی برگردانیم.

 

به گزارش خبرنگار حوزه رسانه، «علیرضا معزی» عصر شنبه در آیین نکوداشت روز روابط عمومی و اطلاع رسانی با تبریک این روز به پیشکسوتان و فعالان حوزه ارتباطات در کشور گفت: امروز ما با دو معضل بزرگ مواجه ایم؛در حقیقت روابط عمومی و وظایف آنها دچار یک سوءتفاهم بزرگ در دستگاه های اجرایی و رسانه ها شده اند.

وی گفـت: باید تلاش کنیم با رفتار خودمان این معضلات و سوءتفاهماتی که بین دستگاه های اجرایی و رسانه ها به وجود آمده است با ارائه راهکارهای مناسب و برداشتن چالش های پیش رو همه را برطرف کنیم.

وی با اشاره به اشکالات و آسیب های روابط عمومی ها،یکی از این موارد را فقدان یک نگاه علمی به روابط عمومی ها عنوان کرد و گفت: حتی با توجه به تحولات فناورانه که بسیاری از مفاهیم ارتباطات را تغییر داده هنوز ما دچار روزمرگی و سیاست زدگی در روابط عمومی در برخی از دستگاه های اجرایی هستیم.

به گفته وی آنچه امروز مدیران دستگاه ها را دچار چالش جدی می کند این است که آنها بیشتر کارها را از روابط عمومی ها درخواست می کنند حال اینکه می توان در زمینه های مختلف از متخصصین دیگر نیز در حوزه های دیگر نیز استفاده کرد.

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت اظهارتاسف کرد که امروز روابط عمومی ها در خبر خلاصه می شوند و منظور از خبر نیز تبلیغات است که امروز لفظ محترمانه ای به عنوان اطلاع رسانی به آن داده اند.

«معزی» در ادامه باتاکید بر لزوم تشکیل دبیرخانه دائمی شورای اطلاع رسانی و روابط عمومی با حضور کارشناسان، صاحبنظران خبر از اساتید و پیشکسوتان حوزه روابط عمومی از آنها دعوت کرد نظرات و پیشنهادهای خود را ارائه کنند تا بتوان امسال جشنواره روابط عمومی ها را برگزار کرد.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد