درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 00:47   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10708صفحه نخست » خبر یکشنبه، 27 اردیبهشت 1393 - 16:03
دبیر شورای اطلاع رسانی دولت: روابط عمومی و وظایف آنها دچار یک سوءتفاهم بزرگ در دستگاه های اجرایی و رسانه ها شده اند
دبیر شورای اطلاع رسانی دولت به معضلات و مشکلات روابط عمومی های کشور اشاره کرد و گفت: هنوز روابط عمومی های به جایگاه واقعی خود نرسیده اند تا اینکه آنها را به جایگاه اصلی برگردانیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر شورای اطلاع رسانی دولت به معضلات و مشکلات روابط عمومی های کشور اشاره کرد و گفت: هنوز روابط عمومی های به جایگاه واقعی خود نرسیده اند تا اینکه آنها را به جایگاه اصلی برگردانیم.

 

به گزارش خبرنگار حوزه رسانه، «علیرضا معزی» عصر شنبه در آیین نکوداشت روز روابط عمومی و اطلاع رسانی با تبریک این روز به پیشکسوتان و فعالان حوزه ارتباطات در کشور گفت: امروز ما با دو معضل بزرگ مواجه ایم؛در حقیقت روابط عمومی و وظایف آنها دچار یک سوءتفاهم بزرگ در دستگاه های اجرایی و رسانه ها شده اند.

وی گفـت: باید تلاش کنیم با رفتار خودمان این معضلات و سوءتفاهماتی که بین دستگاه های اجرایی و رسانه ها به وجود آمده است با ارائه راهکارهای مناسب و برداشتن چالش های پیش رو همه را برطرف کنیم.

وی با اشاره به اشکالات و آسیب های روابط عمومی ها،یکی از این موارد را فقدان یک نگاه علمی به روابط عمومی ها عنوان کرد و گفت: حتی با توجه به تحولات فناورانه که بسیاری از مفاهیم ارتباطات را تغییر داده هنوز ما دچار روزمرگی و سیاست زدگی در روابط عمومی در برخی از دستگاه های اجرایی هستیم.

به گفته وی آنچه امروز مدیران دستگاه ها را دچار چالش جدی می کند این است که آنها بیشتر کارها را از روابط عمومی ها درخواست می کنند حال اینکه می توان در زمینه های مختلف از متخصصین دیگر نیز در حوزه های دیگر نیز استفاده کرد.

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت اظهارتاسف کرد که امروز روابط عمومی ها در خبر خلاصه می شوند و منظور از خبر نیز تبلیغات است که امروز لفظ محترمانه ای به عنوان اطلاع رسانی به آن داده اند.

«معزی» در ادامه باتاکید بر لزوم تشکیل دبیرخانه دائمی شورای اطلاع رسانی و روابط عمومی با حضور کارشناسان، صاحبنظران خبر از اساتید و پیشکسوتان حوزه روابط عمومی از آنها دعوت کرد نظرات و پیشنهادهای خود را ارائه کنند تا بتوان امسال جشنواره روابط عمومی ها را برگزار کرد.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  راهنمای کوتاه بحران


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد