درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 21:02   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10648صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 27 اردیبهشت 1393 - 05:12
روابط عمومی ترسیم کننده مدیریت ارتباطات سازمانی است
مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری کرج، روابط عمومی را ذهن خلاق و ترسیم گر مدیریت ارتباطات درون سازمانی دانست گفت: فعالیت در روابط عمومی به نوعی انجام کار گروهی و منسجم برای رسیدن به اهداف و در واقع یکی از مبانی توسعه سازمانی است.
  

روابط عمومی ترسیم کننده مدیریت ارتباطات سازمانی است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- علیرضا پیغمبردوست با اشاره به نقش تاثیرگذار روابط عمومی در نهاد ها و سازمانها اظهارداست: روابط عمومی ها در ساختارهای اداری یکی از مهمترین و حساس ترین واحدهایی هستند که در برقراری ارتباطات و مدیریت آن در ساختار سازمانی نقش مهمی ایفا می کنند. وی افزود: روابط عمومی ها به دلیل جایگاه راهبردی زیربنایی خود می توانند سازمان های مختلف را در همگامی با پیشرفت و هدفمند شدن اقدامات یاری کند چراکه روابط عمومی یک واحد پویا و ارگانیک سازمانی است که هیچ گاه در آن سکون و تعطیلی وجود ندارد. پیغمبر دوست تاکید کرد: فعالیت در روابط عمومی به نوعی انجام کار گروهی و منسجم برای رسیدن به اهداف ودر واقع یکی از مبانی توسعه سازمانی است. این مسئول بیان کرد: بخش بزرگ رسالت روابط عمومی ها ارائه، نشان دادن، انتشار و پخش فعالیتها و عملکردهای واقعی دستگاه ذیربط به جامعه، گروه و جمعیتی که بنحوی با آنها در ارتباط هستند می باشد .


روابط عمومی آینه تمام نمای رویدادهای سازمانی
مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری کرج عنوان کرد: از این حیث می توان این حوزه را آینه تمام نما و تجلی اقدامات و رویدادهای یک سازمان دانست. وی در ادامه با اشاره به اهمیت این حوزه در سازمانی همچون شهرداری، گفت: شهرداری ها یکی از اصلی ترین ارگان هایی هستند که با وجود بیش از 300 نوع وظیفه در تمام شئون زندگی افراد نقش ایفا می کنند و با توجه به این کارکرد عظیم تاثیرگذاری واحدی همچون روابط عمومی در شهرداری ها بسیار حائز اهمیت است. پیغمبردوست با بیان بخشی از کارکردهای این حوزه عنوان کرد: مدیریت رویدادها و توجه و ایفای نقش موثر در مناسبتهای ملی و مذهبی، آگاهی مستمر محیطی و اشراف بر تحولات برون سازمانی و شناسایی و پیگیری مسائل مختلف شهری، افکار سنجی مستمر درباره جایگاه، اهداف و عملکرد شهرداری و بررسی نوع نگرش شهروندان نسبت به شهرداری بخشی از اهداف روابط عمومی در شهرداری کرج می باشد که همواره مدنظر بوده است.


ضرورت نوگرایی و نواندیشی در روابط عمومی
مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری کرج در بخش دیگری با اشاره به لزوم نوگرایی در واحد روابط عمومی این امر را به واسطه ارتباط مستمر با مخاطبان ضروری عنوان و بیان کرد: در عصری که مرزهای ارتباطات شکسته شده و مخاطبان هر روز با ابرازی نوین برای دسترسی به اطلاعات مواجه هستند به روز بودن و نگرش نو داشتن امری است که نباید از آن غافل بود. پیغمبردوست گفت: روابط عمومی شهرداری کرج با این رویکرد بهره مندی از سرفصل های نوین در اطلاع رسانی و روابط عمومی را سرلوحه قرار داده و با راه اندازی بخش های مختلف از جمله پایگاه خبری مدیریت شهری کرج سعی در تحقق این امر دارد. وی یادآور شد: کسب رتبه منتخب روابط عمومی الکترونیک در جشنواره کشوری در سال 92 نیز حاکی از برداشتن گام های موثر در این حوزه است. این مسئول استمرار و ارتقاء رویکردهای نوین و به روز رسانی را از جمله اولویت های سال جدید روابط عمومی شهرداری کرج عنوان و اظهار امیدواری کرد تا این حوزه در انجام وظایف و مسئولیت ها بیش از پیش موفق عمل کند.

 

 

منبع: روابط‌عمومی شهرداری کرج

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد