درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 22:57   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن
  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10532صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیدوشنبه، 22 اردیبهشت 1393 - 23:36
کتاب "درآمدی بر شناخت روابط عمومی اسلامی" منتشر می شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب "درآمدی بر شناخت روابط عمومی اسلامی" تالیف دکتر امید علی مسعودی و مریم باغانی بزودی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می شود
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب "درآمدی بر شناخت روابط عمومی اسلامی" تالیف دکتر امید علی مسعودی و مریم باغانی بزودی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می شود

به گزارش شارا، در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: پژوهش حاضر تلاشی است برای شناخت روابط عمومی اسلامی و محقق کردن آموزه های اسلامی در روابط عمومی سازمان ها، می توان گفت داشتن شناخت دقیق از ویژگی های روابط عمومی اسلامی از سوی مدیران و کارشناسان و همچنین مدیران ارشد سازمان، نخستین گام در راه شناخت آموزه های اسلامی مؤثر در ارتقای روابط عمومی سازمان ها، نهاد و شرکت ها می باشد. مهمترین مسائلی که اهمیت و نقش روابط عمومی اسلامی را در سازمان ها مطرح کرده، شکل دادن و حفظ شهرت سازمان با توجه به اخلاق و قانون مداری، احساس تعهد، صحت و صداقت، درستی و راستی در برابر انعکاس و انتقال یافته ها و دستاوردها به عموم مردم و برقراری پل ارتباطی بین مسئولان و مخاطبان آن است؛ که اهمیت و ضرورت ارتقای کارایی و نوآوری روابط عمومی اسلامی را ضروری ساخته است.


لذا در این تحقیق سعی شده است تا در یک بررسی توصیفی و اکتشافی با روش پیمایش و استفاده از دیدگاه تمامی مدیران، روسای واحدها و یا کارشناسان روابط عمومی ها شامل 92 سازمان، درباره روابط عمومی اسلامی مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد که در قالب 55گویه استخراج و میزان موافقت جامعه آماری با آن، به همراه اطلاعات فردی مدیران، روسای واحدها و یا کارشناسان روابط عمومی، به وسیله پرسشنامه جمع آوری و با نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.


نتایج تحقیق نشان دهنده این است که مدیران و کارشناسان با انجام این وظایف از سوی روابط عمومی اسلامی موافق هستند.اگرچه تحصیلات و سابقه فعالیت در روابط عمومی و سن مدیران و کارشناسان روابط عمومی همبستگی مستقیمی با میزان شناخت آنها از این ویژگی ها ندارد ولی نتیجه بررسی همبستگی بین رشته تحصیلی با میزان شناخت آنها از این ویژگی ها تمایل به اجرای این وظایف، نشان داد از مدیران و کارشناسان که در رشته های مرتبط تحصیل کرده بودند در مقایسه با رشته های غیرمرتبط، شناخت بیشتری از ویژگی ها و وظایف داشته و تمایل بیشتری به اجرای این وظایف از سوی روابط عمومی اسلامی دارند.


بررسی ها نشان داد مدیران، روسای واحدها و یا کارشناسان روابط عمومی، موافق اجرای آموزه های اسلامی از سوی روابط عمومی ها هستند.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
ناشناس
| 1393/2/22 - 23:43 |     0     1     |
درود بر آقای دکتر مسعودی. این کتاب می تواند برای جامعه روابط عمومی کشور بسیار مفید باشد. از انتشارات کارگزار روابط عمومی هم به خاطر انتشار کتاب های مفید در این حوزه تشکر می کنم


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد