درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 22:08   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10501صفحه نخست » انتصابات روابط عمومییکشنبه، 21 اردیبهشت 1393 - 05:14
سرپرست جدید روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران منصوب شد
دکتر علی جعفریان رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران طی حکمی علیرضا پارساپور را به سمت مدیر دفتر ریاست و سرپرست روابط عمومی این دانشگاه منصوب کرد.
  

سرپرست جدید روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران منصوب شد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، متن این حکم  به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

 

جناب آقای دکتر علیرضا پارسا پور

 

سلام علیکم

نظام فعالیت های دفتر ریاست دانشگاه و ایجاد ساز و کار مناسب و پویا برای پیگیری امور این دفتر نیاز به برنامه ریزی و نظارت مستمر دارد. از سوی دیگر جایگاه روابط عمومی در سازمان برقراری ارتباط موثر، نزدیک و سازنده مدیریت تمام بخش ها اعم از درون یا برون سازمانی است که می تواند با اطلاع رسانی صحیح و به موقع، باعث ارتقاء ارتباط اجزاء و سازمان با یکدیگر و حضور موثر در فضای رسانه ای گردد.

با توجه به اهمیت ارتقاء امور در حوزه های مذکور و نظر به تعهد، توانمندی و سوابق ارزشمند اجرایی، جنابعالی را به عنوان مدیر دفتر ریاست و سرپرست روابط عمومی دانشگاه منصوب می نمایم.

 انتظار می رود با جلب مشارکت کلیه همکاران این واحد نسبت به امور ذیل در دو حوزه فوق اهتمام ویژه مبذول فرمائید:

- ارتقاء نظم و سامان دهی فعالیت های دفتر ریاست دانشگاه
- ایجاد ساز و کار مناسب و پویا برای پیگیری امور ارجاع شده و گزارش منظم به رئیس دانشگاه
- برنامه ریزی بازدید ها و هماهنگی جلسات عمومی دانشگاه
- ایجاد روال مطلوب جهت پاسخگویی به مراجعین
- تاکید بر تفاهم در فرآیندهای ارتباطی، اتکاء به تحقیق، پایبندی به اخلاق حرفه ای و احترام به کلیه مخاطبین
- ایجاد هماهنگی بین دانشگاه و رسانه های مرتبط با تاکید بر تمیز واقعیات از شبهات
- استفاده از ظرفیت روابط عمومی جهت برقراری ارتباط دو سویه با ذی نفعان
- ارتقاء روابط عمومی به عنوان یک سامانه مشورتی در فرآیند تصمیم سازی
- انعکاس اخبار کلیه حوزه ها ی دانشگاه اعم از مدیریت، هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان با روش مناسب
- ارتقاء سطح فعالیت های دانشگاه در جهت افزایش آگاهی و مشارکت فعالانه آحاد جامعه در حفظ و ارتقاء سلامت
امیدوارم با استعانت از درگاه باری تعالی و عنایات حضرت ولی عصر علیه السلام در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

 

دکتر علی جعفریان
رئیس دانشگاه

 

 

منبع: ایسنا

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد