درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 00:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10500صفحه نخست » شنبه، 20 اردیبهشت 1393 - 13:56
بازارایابی و روابط عمومی روشن، راهی برای رشد کسب و کار، شناخت و موفقیت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مترجم: عادل میرشاهی (سردبیر شارا)- مقر اصلی آن در شهر سالت لیک، بازاریابی و روابط عمومی روشن اخیرا یک وبسایت دینامیک ارائه کرده که نام آن brightmarketingpr.com می باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مترجم: عادل میرشاهی (سردبیر شارا)- مقر اصلی آن در شهر سالت لیک، بازاریابی و روابط عمومی روشن اخیرا یک وبسایت دینامیک ارائه کرده که نام آن brightmarketingpr.com می باشد. بازدید کنندگان می توانند بازاریابی داخلی حرفه ای، برندینگ و ابزارها و خدمات روابط عمومی شامل، بخش منابعی که برای صاحبان کسب و کار ارائه شده، مدیران شرکت های بازاریابی و کارگردانان فروش با اطلاعات قابل دانلود برای بهبود استراتژی های بازاریابی را دریافت کنند.


بسیاری از کسب و کارها ها با نیاز برای برندینگ حرفه ای و روابط عمومی آشنا هستند در حالیکه برای دیگران مفهوم جدید بازاریابی داخلی کمتر درک می شود، و در عین حال به اندازه سایر مفاهیم گسترده، رشد یافته و مهم است. با این تعریف، بازاریابی داخلی ترویج شرکت از طریق وبلاگ ها، کتاب های الکترونیکی، خبرنامه های الکترونیکی، مقالات سفید، بازاریابی شبکه اجتماعی، بازاریابی ایمیلی، سئو، پادکست ها، ویدئو و سایر اشکال بازاریابی محتوا است که همه با هدف نزدیک کردن مشتری به برند انجام می شوند.


جنیفر بوید، مدیر عامل شرکت بازاریابی و روابط عمومی روشن گفت: «امروز مصرف کنندگان تصمیم به خرید خود را از طریق اطلاعات و منابعی که به صورت آنلاین دریافت می کنند، می گیرند. اغلب پیام های جمعی بدون اختلال از این طریق به مخاطبان می رسد.» ، وی افزود: «در جهان امروز تکنولوژی به سرعت گام های خود را بر می دارد، کسب و کارها نیازمند استراتژی بازاریابی هستند که بتوانند آگاهی از برند آنلاین را ایجاد کنند.»


بازاریابی خارجی درون فعالین های آنلاین مشتریان وارد شده و به کسب و کارها این اجازه را داده است که به طور ویژه علایق مشتریان را در کل چرخه خرید بیان کنند، که اغلب این کار منجر به تبادل و حفظ می شود. بازاریابی و روابط عمومی روشن بر روی بازاریابی خارجی از طریق نرم افزار بازاریابی هاب اسپات سرمایه گذاری می کند که بخشی از استراتژی آنلاین او برای افزایش شناخت از برند و ارزش افزوده می باشد.


بوید گفت: «مبارزه در کسب و کار با طراحی یک استراتژی جامع بازاریابی به طور مستمر، اغلب تلاش های افرادی را که در حوزه سئو، ایمیل مستقیم و تلویزیون انجام می شود را به خود ش معطوف می کند.»
وی می افزاد: «من بازاریابی و روابط عمومی روشن را به منظور کمک به کسب و کار و در راستای اهداف آن با استراتژی های نتیجه محور بازاریابی و تحلیل شفاف میزان ارزش افزوده ایجاد کردم.»
بوید یکی از صاحبان کسب و کار و کهنه کار در شرکت های بزرگ امریکایی است که پس زمینه اش شامل یک دهه فعالت در بازاریابی، تبلیغات با مجموعه شرکت های فورچون 500 بوده است. همچنین وی در ساخت شرکت بازاریابی و روابط عمومی روشن به نوعی همکاری کرده است.


درباره شرکت بازاریابی و روابط عمومی روشن
شرکت بازاریابی و روابط عمومی روشن در سال 2012 با هدف ارائه خدمات بازاریابی خارجی، برندینگ و استراتژی های روابط عمومی که باعث تولید آگاهی می شود، اعتبار و پدیداری برای کسب و کار و شرکت ها ایجاد شد. شرکت روشن یکی از شرکای آژانس هاب اسپات است که نرم افزار بازاریابی هاب اسپات را به منظور افزایش تولی، تبادل و حفظ استراتژی های بازاریابی مشتری مدار تولید می کند.


منبع مرجع:

http://www.iranpr.org/docs/article-pr/defaultnews.asp?id=1534

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
مهدیه حسینی
| 1393/12/11 - 19:53 |     1     0     |
همکلاسی محترم و دانشمندم جناب آقای عادل میرشاهی
از اینکه می بینم همانند دوران دانشگاه پرکار و پرتلاش به دنبال دانش هستید خوشحالم.
فکر نمی کنم در دوره ما کسی باشد که این اندازه بر رشته روابط عمومی تسلط داشته باشد و بتواند به این زیبایی بنویسد.
موفق باشید.


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد