درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 05:47   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10485صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 20 اردیبهشت 1393 - 05:26
سرمربی ژاپن: باید مقابل ایران سخت دفاع کنیم
سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن می‌داند که شاگردانش در بازی مقابل ایران کار دشواری در پیش دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، میگوئل رودریگو، سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن که شاگردانش با شکست کویت به فینال جام ملت‌های فوتسال 2014 آسیا رسیدند، گفت: به نظرم بازی فردا دیداری است که بازیکنان و مربیان منتظرش بودند. هر دو تیم به خوبی همدیگر را می‌شناسند. فکر می‌کنم فردا این پرسش مطرح خواهد شد که کدام تیم در زمین بهتر عمل می‌کند.



وی افزود: اصلاً فشاری روی‌مان نیست و در دیدار فینال با لذت بازی خواهیم کرد. ما نیاز به استراحت داریم، چون بازی بزرگی در انتظارمان است و تیم ملی فوتسال ژاپن هرگز در دو دوره متوالی به قهرمانی آسیا نرسیده است. خسوس کاندلاس برایم حکم استاد را دارد، پس اگر موفق به شکست ایران شویم بسیار لذت‌بخش خواهد بود.



سرمربی اسپانیایی ژاپن تصریح کرد: هر دو تیم راه دشواری را برای رسیدن به فینال این رقابت‌ها پیموده‌اند. تیم ایران در تمامی بازی‌های خود با اختلاف خوبی به پیروزی رسیده است، پس با روحیه بالایی به دیدار ما خواهد آمد. ما هم تلاش زیادی کردیم و با یک شکست خودمان را به فینال رساندیم ولی مسابقه فردا کاملاً با مسیری که هر دو تیم در طول این تورنمنت طی کرده‌اند متفاوت است. به نظر دیدار فردا بازی پرگلی خواهد شد و هر تیمی که بیشتر گل بزند پیروز میدان خواهد شد.


رودریگو در پایان خاطرنشان کرد: با علم به اینکه ایران بازیکنان تکنیکی زیادی دارد باید مقابل این تیم سخت دفاع کنیم و با تلاش مضاعف قدرت تهاجمی ایرانی‌ها را خنثی کنیم. با این حال به این فکر نمی‌کنیم که دفاع کردن می‌تواند به ما کمک کند، ما نیاز به این داریم که گل‌هایی هم به ثمر برسانیم و خودمان را با ریتم بازی هماهنگ کنیم.

 

منبع: ورزش3

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد