درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 19:54   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10475صفحه نخست » ادامه مطلب چهارجمعه، 19 اردیبهشت 1393 - 14:02
رسالتی که بر دوش روابط عمومی ها نهاده شده فراتر از تبلیغ است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: اجرای بموقع کار از سوی روابط عمومی ها موجب افزایش رضایتمندی و کاهش گلایه های مردمی و دستگاه می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: اجرای بموقع کار از سوی روابط عمومی ها موجب افزایش رضایتمندی و کاهش گلایه های مردمی و دستگاه می شود.

 

به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، علیرضا مهدوی شاهرودی در جلسه مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان بیان کرد: روابط عمومی چشم بینای یک سازمان است و وظیفه سنجش فضای جامعه و زبان و بیان رسای یک سازمان را برعهده دارد، زیرا دریافت و انتقال پیام بر عهده این بخش سازمانها است.

مهدوی شاهرودی گفت: زمانی پیام ها تنها از طریق یک یا چند رسانه بازگو می شد، اما امروز وارد رسانه های هوشمند شده ایم و به همین دلیل رسالتی که بر دوش روابط عمومی ها نهاده شده فراتر از تبلیغ است.

مشاور فرهنگی استاندار تهران خطاب به روابط عمومی های دستگاه های دولتی تهران گفت: 110 دستگاه دولتی در تهران فعال هستند و قطعا پتانسیل خوبی را در اختیار دارند که اگر این حجم نیرو ساماندهی و مدیریت ها یکپارچه شوند، تاثیرگذاری به مراتب بیشتر خواهند داشت.

مهدوی شاهرودی افزود: برای این مهم نیازمند تشکیل چارت، آموزش و رعایت چارچوب ها هستیم و نباید اجازه دهیم روابط عمومی در لایه های زیرین سازمان قرار بگیرند.

وی گفت: اگر روابط عمومی ها کار خود را به موقع انجام دهند گله مندی ها کاهش یافته و رضایتمندی از دستگاه ها افزایش می یابد. البته ناگفته نماند که به دنبال روابط عمومی توجیه گر هم نیستیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد