درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 15:18   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
  آیا می‌توان بدون بک لینک زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10347صفحه نخست » ادامه مطلب سهشنبه، 13 اردیبهشت 1393 - 10:51
انتشار کتاب ارتباطات فردی- اجتماعی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در آستانه فرا رسیدن روز روابط عمومی و ارتباطات، کتاب ارتباطات فردی- اجتماعی با ترجمه حسن خسروی چاپ و منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  در آستانه فرا رسیدن روز روابط عمومی و ارتباطات، کتاب ارتباطات فردی- اجتماعی با ترجمه حسن خسروی چاپ و منتشر شد.


به گزارش شارا، حسن خسروی مدرس دانشگاه و از فعالان عرصه روابط عمومی کشور گفت: نویسنده این کتاب با عنوان: become a real deal خانم کانی دیکن connie dieken نویسنده آمریکایی است که سوابق طولانی در آموزش و مشاوره در زمینه روابط عمومی، ارتباطات و بازاریابی داشته و سال ها به عنوان مجری برنامه های تلویزیونی نیز فعالیت کرده است.

 

کتاب مزبور در سال 2013 به عنوان چاپ اول توسط انتشارات ویلی wiley منتشر شده و از سوی بسیاری از صاحب نظران عرصه مدیریت و روزنامه نگاری و ... مورد تحسین و تقدیر قرار گرفته است.

 

حسن خسروی مترجم این اثر اظهار داشت که محتوای کلی کتاب حول سه محور مهم توسط نویسنده به رشته تحریر درآمده که عبارتند از: حضور درونی – حضور کلامی - حضور بیرونی. اینکه شما چگونه بتوانید از طریق مدیریت برخویشتن خویش و همچنین بهره گیری درست و مناسب از قدرت و نفوذ کلام و در نهایت نوع برخورد، پیام هایی که ظاهر و تیپ شما به دیگران منتقل می کند و هر آنچه که در نگاه اول در ارتباطات انسانی و تعاملات اجتماعی و سازمانی شما با دیگران، معرف شخصیت تان خواهد شد در این کتاب مثالهای ملموس و تجربیات جالب نویسنده مطرح و مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند.

 

این کتاب برای کسانی است که می خواهند در مدیریت و رهبری، موفق و موثر باشند. خسروی گفت: انتشارات مشق شب ناشر این ترجمه و اثر بوده و در نمایشگاه کتاب راهروی 26 غرفه 27 به مناسبت 27 اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات در معرض دید علاقه مندان قرار خواهدگرفت.

 

هم چنین در مراسم ویژه ای که در آینده برگزار خواهد شد از این کتاب رونمایی می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
احمدیان
| 1393/2/14 - 04:13 |     1     0     |
درود بر مرد بزرگ روابط عمومی ایران؛ حسن خسروی عزیز.


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد