درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 19:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10347صفحه نخست » ادامه مطلب سهشنبه، 13 اردیبهشت 1393 - 06:57
انتشار کتاب ارتباطات فردی- اجتماعی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در آستانه فرا رسیدن روز روابط عمومی و ارتباطات، کتاب ارتباطات فردی- اجتماعی با ترجمه حسن خسروی چاپ و منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  در آستانه فرا رسیدن روز روابط عمومی و ارتباطات، کتاب ارتباطات فردی- اجتماعی با ترجمه حسن خسروی چاپ و منتشر شد.


به گزارش شارا، حسن خسروی مدرس دانشگاه و از فعالان عرصه روابط عمومی کشور گفت: نویسنده این کتاب با عنوان: become a real deal خانم کانی دیکن connie dieken نویسنده آمریکایی است که سوابق طولانی در آموزش و مشاوره در زمینه روابط عمومی، ارتباطات و بازاریابی داشته و سال ها به عنوان مجری برنامه های تلویزیونی نیز فعالیت کرده است.

 

کتاب مزبور در سال 2013 به عنوان چاپ اول توسط انتشارات ویلی wiley منتشر شده و از سوی بسیاری از صاحب نظران عرصه مدیریت و روزنامه نگاری و ... مورد تحسین و تقدیر قرار گرفته است.

 

حسن خسروی مترجم این اثر اظهار داشت که محتوای کلی کتاب حول سه محور مهم توسط نویسنده به رشته تحریر درآمده که عبارتند از: حضور درونی – حضور کلامی - حضور بیرونی. اینکه شما چگونه بتوانید از طریق مدیریت برخویشتن خویش و همچنین بهره گیری درست و مناسب از قدرت و نفوذ کلام و در نهایت نوع برخورد، پیام هایی که ظاهر و تیپ شما به دیگران منتقل می کند و هر آنچه که در نگاه اول در ارتباطات انسانی و تعاملات اجتماعی و سازمانی شما با دیگران، معرف شخصیت تان خواهد شد در این کتاب مثالهای ملموس و تجربیات جالب نویسنده مطرح و مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند.

 

این کتاب برای کسانی است که می خواهند در مدیریت و رهبری، موفق و موثر باشند. خسروی گفت: انتشارات مشق شب ناشر این ترجمه و اثر بوده و در نمایشگاه کتاب راهروی 26 غرفه 27 به مناسبت 27 اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات در معرض دید علاقه مندان قرار خواهدگرفت.

 

هم چنین در مراسم ویژه ای که در آینده برگزار خواهد شد از این کتاب رونمایی می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
احمدیان
| 1393/2/14 - 00:19 |     1     0     |
درود بر مرد بزرگ روابط عمومی ایران؛ حسن خسروی عزیز.


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد