دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابطعمومی با شرکت طیف وسیعی از رهبران، نخبگان، مدیران و کارشناسان صاحب نام روابط عمومی کشورهای اسلامی در تاریخ 19-18 آذر 1391 در تهران- ایران برگزار می شود که عمدتا صاحب تجارب علمی و عملی وسیعی در حوزه های مختلف صنعت- هنر روابط عمومی هستند و قادرند با ارایه توصیه های موثر و ایده های ارزشمند، راهنمای مناسبی برای توسعه آینده هنرهشتم در اختیار دیگر کارگزاران روابط عمومی قرار دهند.
در این کنگره که با موضوع "روابط عمومی اسلامی" برگزار خواهد شد مسایل مختلف جهان اسلام از دیدگاه روابط عمومی و توقعات و انتظارات از کارگزاران مسلمان روابط عمومی در صحنه های مختلف منطقه ای و بین المللی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. علاوه بر این، دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، شبکه شاخصی از فرصت های بی نظیر فراهم می کند که اهمیت آن از سوی شرکت کنندگان و متخصصان برجسته در طیف های مختلف مورد تاکید و ارزیابی مجدد قرار می گیرد.
اهداف
- ایجاد و توسعه روابط میان کارگزاران مسلمان روابط عمومی با هدف افزایش همگرایی و همافزایی توانمندیها
- کمک به ایجاد و تقویت الگوی ذهنی مشترک در حوزه روابط عمومی اسلامی
- ایجاد فرصت مناسب برای تعامل هر چه بیشتر نخبگان روابط عمومی جهان اسلام و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود
- اطلاع رسانی گسترده، شفاف سازی و ارایه واقعیت های موجود کشورهای مسلمان به سایر ملل جهان از طریق روابط عمومی و بازارسازی رسانه ای با هدف اصلاح برداشت نادرست و یا استنباط غلط از اسلام
- تلاش برای اتخاذ رویکرد واحد و ایجاد انسجام و وحدت لازم در برابر تحولات منطقه ای و بین المللی از زوایه روابط عمومی
- هماندیشی و تدوین راهکارها و بررسی چالشهای پیش روی صنعت روابط عمومی و استفاده از نظرات استادان و کارشناسان این صنعت
- فضاسازی رسانهای برای نشان دادن جایگاه و اهمیت صنعت- هنر روابط عمومی در کشورهای اسلامی
- ترغیب سیاستگذاران، رهبران دینی، اندیشمندان و اصحاب رسانه و روابط عمومی به ایفای نقش مؤثرتر در عرصه های بین المللی
- تبیین نقش انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی؛ وظیفه کارگزاران مسلمان روابط عمومی
محورهای تخصصی کنگره
- روابط عمومی اسلامی و نقش کارگزاران روابط عمومی
- روابط عمومی اسلامی، جامعه و اخلاق حرفه ای
- روابط عمومی اسلامی و توانمند سازی جامعه
- روابط عمومی اسلامی، ارتباطات یکپارچه و مسئولیت اجتماعی
- روابط عمومی اسلامی، ارتباطات بحران، بحران اعتبار و مدیریت هوشمندانه امور
- روابط عمومی اسلامی و توسعه پایدار
- روابط عمومی اسلامی، پژوهش های کاربردی و مشارکت ملی و جهانی
- روابط عمومی اسلامی، انجمن های روابط عمومی، سازمان های مردم نهاد و تدوین راهبردها
- روابط عمومی اسلامی و روابط بینالمللی
- روابط عمومی اسلامی و روابط فرهنگی
- روابط عمومی اسلامی و جهانی شدن
- روابط عمومی اسلامی، جنگ و تروریسم
- روابط عمومی اسلامی و انسانی کردن ارتباطات
- روابط عمومی اسلامی و مبارزه با بیگانگی و تحریف مبانی دینی و اسلامی
- روابط عمومی اسلامی و تعاملات گفتگویی
- روابط عمومی اسلامی، عقاید و دیدگاههای متضاد
- روابط عمومی اسلامی و دیپلماسی عمومی
- روابط عمومی اسلامی و چالش های جهان معاصر از منظر گفتگوی ادیان
- روابط عمومی اسلامی، ترویج و اطلاع رسانی شفاف
- روابط عمومی اسلامی، رسانه و بازاریابی اجتماعی
- روابط عمومی اسلامی و جنگ نرم و اطلاعاتی
- روابط عمومی اسلامی و خدمات رسانههای جدید
- روابط عمومی اسلامی و ارتباطات الکترونیک
- روابط عمومی اسلامی و بیداری اسلامی
جزئیات رویداد
زمان برگزاری: 19-18 آذر 1391
آخرین مهلت ثبت نام در کنفرانس: 30 شهریور 1391
آخرین مهلت ثبت نام در کارگاه های آموزشی: 30 شهریور 1391
مهلت ارسال خلاصه مقاله:30 تیر 1391
مهلت ارسال مقاله کامل:30 مهر 1391
مهلت شرکت در جشنواره روابط عمومی های برتر:15 شهریور 1391
مهلت شرکت در نمایشگاه: 15 شهریور 1391
مهلت شرکت در ویژه نامه: 15 شهریور 1391
برای دریافت کامل اطلاعات به سایت زیر رجوع فرمایید |