درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 09:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10054صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 28 فروردین 1393 - 18:58
نخستین کنفرانس روابط عمومی در عمان
فهد بن احمد الجابری، کارگردان عمومی توسعه منابع انسانی در وزارت خدمات مدنی در بیانیه ای گفت: این کنفرانس با هدف توسعه جنبه های اجرایی وزارتخانه از جنبه های اداری و توسعه روابط عمومی به عنوان یکی از جنبه های مهم که نیاز به توسعه اساسی برای همگامی با توسعه این حوزه در جهان و در آینده در منطقه دارد. این توسعه در پرتو نوسازی داده های روابط عمومی در عمان انجام می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- وزارت خدمات مدنی عمان نخستین کنفرانس روابط عمومی را با مشارکت انجمن بین المللی روابط عمومی در 15 و 16 اکتبر برگزار می کند.
به گزارش گروه ترجمه شارا، فهد بن احمد الجابری، کارگردان عمومی توسعه منابع انسانی در وزارت خدمات مدنی در بیانیه ای گفت: این کنفرانس با هدف توسعه جنبه های اجرایی وزارتخانه از جنبه های اداری و توسعه روابط عمومی به عنوان یکی از جنبه های مهم که نیاز به توسعه اساسی برای همگامی با توسعه این حوزه در جهان و در آینده در منطقه دارد. این توسعه در پرتو نوسازی داده های روابط عمومی در عمان انجام می شود.


از اهداف کنفرانس همچنین می توان به توسعه مفهوم روابط عمومی در کشور پادشاهی در پرتو جهانی شدن و فعال سازی نقش روابط عمومی در آژانس های دولتی، شرکت ها و توسعه روابط عمومی و ارتباطات با جامعه اشاره کرد.


نخستین کنفرانس روابط عمومی به منظور توسعه استراتژی هایی برای عمل در حوزه روابط عمومی در کشور پادشاهی، توسعه مهارت های کارکنان در بخش های مختلف و ارائه معنی صحیح از آن که متناسب با توسعه جهان و توسعه اقتصادی در کشور پادشاهی باشد.


کنفرانس دو روزه تمرکز خود را بر بسیاری از عناوینی با هدف توسعه مفهوم روابط عمومی در کشور پادشاهی، افزایش فعالیت های روابط عمومی و شرکت های خصوصی، روابط عمومی و اطلاع رسانی های اجتماعی، روابط عمومی و نقش کارگزاران روابط عمومی در داخل و خارج از سازمان، استراتژی های نوین روابط عمومی، روابط عمومی و نقش آن در شبکه های اجتماعی میان افراد و موسسات، روابط عمومی در کشور و ارزیابی تجارب و روابط عمومی در ارتباطات مدرن.


مدیران روابط عمومی و رسانه به تعداد وزارتخانه ها و اعضای دولتی، مدیران روابط عمومی به تعداد موسسات خصوصی، بانک ها، کارکنان و کارمندان رسانه و روابط عمومی در وزارتخانه ها و در بدنه دولتی و شرکت کنندگانی از خارج به تعداد دانشگاه های عمان و دانشجویان کالج در این کنفرانس شرکت می کنند.


منبع: http://www.omannews.gov.om/ona/english/newsDetails_inc.jsp?newsID=196245
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد